فروش پلاتر اپسون f6200

سازنده این ماشین ها در توضیح در مورد این پرینترها می‌گوید که این دو مدل جایگزینی برای مدل های SC-F7100 و SC-F6000 می‌باشند که به کاربران این اجازه را می دهند تا بتوانند با هزینه کمتر و اطمینان بیشتر کالاهای تبلیغاتی و منسوجات خود را با کیفیت بالا تولید کنند.

پرینتر های SC-F7200 می‌توانند با سرعت 58.9 مترمربع بر ساعت طرح ها را بر روی کاغذهایی به عرض 1.6 متر چاپ کنند. از طرفی پرینترهای SC-F6200 می توانند با سرعت 63.4 مترمربع بر ساعت بر روی اجسامی تا عرض 1.1 متر طرح ها را به چاپ برساند.

این ماشین ها می‌توانند طرح های مورد نظر را با کیفیت بالا روی پارچه ها اعم از؛ لباس و منسوجات خانگی چاپ کرده و هم چنین می توانند طرح ها را روی لایه های ضخیم تر نیز تصعید کنند.

هر دو ماشین با رزولوشن dpi720*1400  تصاویر را به چاپ می‌رسانند و در ترکیب با تکنولوژی PrecisionCore اپسون و دو هدپرینت TFP که می‌تواند با جوهر سیاه غلیظی که به تازگی توسط اپسون تولیده شده و با جوهر سیاه HDK که به تازگی به UltraChromeDS اضافه شده است پشت سر هم کار کنند.

مارتین جانز مدیر تولید اپسون در انگلیس می‌گوید: “جوهر سیاه جذابیت کار را برای مشتریان منسوجات بیشتر می‌کند، چرا که اینگونه می توان رنگ های سیاه و سفید متراکم تر و غلیظ تری بدست آورد، بنابراین وقتی روی پارچه طرحی می‌زنید کیفیت چاپتان بهتر خواهد بود.”

اپسون اعلام کرده که مدل SC-F6200 برای شرکت هایی مناسب است که کالاهای تبلیغاتی تولید می‌کنند چرا که به راحتی می‌تواند بر روی فنجان، لیوان و یا قاب تلفن ها و تبلت ها چاپ تصعیدی بزنند.

جانز در ادامه صحبت های خود به این نکته اشاره می کند که مدل SC-F6200 خیل عظیمی از فرصت ها را در بازار عکاسی برای چاپ عکس بر روی اجسام سختی چون فلزات و چوب به وجود می آورد. از طرفی، مدل SC-F7200 منحصرا برای این ساخته شده است که بتواند به بازار چاپ رول به رول منسوجات کمک کند تا بتوانند به نتایج چشم گیری دست یابند. همچنین این پرینترها مجهز به بطری های دو لیتری برای دفع جوهر می باشند.

مطابق گفته های جانز، این ماشین ها از ماه اکتبر به بازار عرضه خواهند شد که البته در هفته آخر جولای در فسپای آفریقا واقع در شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی به نمایش گذاشته شده اند. قیمت این کالاها هنوز اعلام نشده ولی جانز اذعان داشته که کالاهای جدید در قیاس با دو ماشین قبلی قیمت گذاری خواهند شد.

لازم به ذکر است که اپسون اخیرا پرینتر دیگری از گروه SureColor را با نام SC-F9200 در فسپای کولن آلمان در ماه می به بازار معرفی کرده است.

پرینتر پلاتر اپسون F6200 یک دستگاه چاپ حرفه‌ای است که برای تولید کالاهای تبلیغاتی و منسوجات با کیفیت بالا طراحی شده است. این پرینتر با امکانات متنوعی مانند حافظه 4 گیگابایت، قابلیت چاپ بر روی کاغذهای با سایز‌های مختلف از A0 تا A4 و ضخامت کاغذ از 0.08 میلی‌متر تا 1.5 میلی‌متر، و دارا بودن امکاناتی مانند برش خودکار، چاپ بدون حاشیه، چاپ رولی و پشتیبانی از کاغذهای ضخیم، توانایی انجام چاپ‌های متنوع را به کاربران ارائه می‌دهد.

همچنین، با رزولوشن چاپ 720x1440 DPI و استفاده از تکنولوژی PrecisionCore™ TFP print head، این پرینتر قادر به ارائه تصاویر با کیفیت بالا و جزئیات دقیق است. همچنین امکان چاپ با حداقل اندازه قطره 5.3pl و دارا بودن 720 نازل برای رنگی و 720 نازل برای مشکی، کیفیت چاپ را بهبود می‌بخشد.

این پرینترها جایگزین مناسبی برای مدل‌های قبلی SC-F7100 و SC-F6000 هستند و با هزینه کمتر و اطمینان بیشتر، کاربران را قادر می‌سازند که کالاهای تبلیغاتی و منسوجات خود را با کیفیت بالا تولید کنند. از طرف دیگر، امکانات برتری همچون سرعت چاپ بالا و قابلیت چاپ روی اجسام سختی مانند فنجان‌ها، لیوان‌ها و قاب‌های تلفن‌ها، این پرینترها را به یک انتخاب مناسب برای کاربران حرفه‌ای می‌تبدل کرده است.

گارانتی و خدمات پس از فروش

دستگاه‌ها و پرینتر‌های شرکت فتوبهمن دارای یکسال گارانتی قطعات مکانیکی و الکترونیکی می‌باشند. نصب و راه‌اندازی کامل دستگاه‌های شرکت فتوبهمن بصورت کاملاً رایگان می‌باشد.

یکی از خدمات ویژه شرکت فتوبهمن آموزش قبل از خرید دستگاه‌ها می‌باشد که کسانی که تمایل به خرید چاپگر و یا دیگر دستگاه های ما را داشته باشند می‌توانند در کارگاه تولیدی شرکت فتوبهمن بصورت کامل با چاپگرها آشنا شوند سپس اقدام به خرید نمایند.

یکی از دغدغه‌های مشتریان خدمات پس از فروش و سرویس دستگاه‌ها می‌باشد که تیم تکنسین فتوبهمن بعد از اعلام خرابی مشتریان تهران تا ۴۸ ساعت و برای مشتریان عزیز واقع در استان‌های دیگر تا ۷۲ ساعت در خدمتشان خواهند بود.

خرید دستگاه پلاتر اپسون f6200

جهت مشاوره و خرید دستگاه پلاتر اپسون f6200 می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :

داخلی: 222

شماره شرکت: 91304646-021

شماره تماس: 09335556636