کامل‌ترین آموزش چاپ به روی ام دی اف با دستگاه پرس حرارتی و با روش چاپ سابلیمیشن
در این فیلم آموزش شما با روش صحیح چاپ سابلیمیشن به روی ام دی اف آشنا می‌شوید.
برای سفارش مواد خام چاپ سابلیمیشن با ما در تماس باشید.

نحوه چاپ سابلیمیشن روی MDF

سابلیمیشن یکی از روش‌های چاپ دیجیتالی است که در آن یک عکس یا طرح روی کاغذ یا پارچه چاپ شده و سپس با استفاده از یک ماده چسبنده به سطح مد نظر چسبانده می‌شود. برای چاپ روی MDF نیز می‌توان از این روش استفاده کرد.

  1. برای چاپ روی MDF به روش سابلیمیشن، به دو دستگاه چاپ و گرما دهنده نیاز دارید. قبل از هرچیز، طرح مورد نظر را باید به صورت دیجیتالی آماده کنید. برای این کار می‌توانید از نرم‌افزارهای گرافیکی مانند Adobe Photoshop یا Illustrator استفاده کنید.
  2. پس از آماده کردن طرح، باید آن را به یک چاپگر دیجیتالی منتقل کنید. در این مرحله، باید توجه داشته باشید که چاپگر باید برای چاپ روی MDF مناسب باشد. برای چاپ روی MDF، چاپگر با قابلیت چاپ روی سطوح سخت و غیرمنظم بهتر است.
  3. پس از چاپ طرح روی کاغذ، باید آن را با استفاده از یک ماده چسبنده به سطح MDF چسباند. برای این کار می‌توانید از یک دستگاه گرما دهنده استفاده کنید. در این مرحله، باید دقت کنید که دمای دستگاه گرما دهنده برای چسباندن طرح به MDF باید مناسب باشد تا طرح به خوبی به سطح MDF چسبیده و از بین نرود.
  4. در نهایت، پس از چسباندن طرح به سطح MDF، می‌توانید آن را با یک لایه پوششی از روغن یا ورنیش پوشاند تا طرح به خوبی حفظ شود و در برابر آب، گرد و غبار و خط و خش مقاوم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *