چاپگر UV DTF صنعتی

در این مقاله قصد داریم در مورد چاپ یو وی دی تی اف (UV DTF)  و دستگاه چاپ صنعتی یو وی دی تی اف به طور کامل توضیح دهیم. اگر قصد دارید در مورد نحوه کارکرد دستگاه UV DTF صنعتی بیشتر بدانید این مقاله برای شما است.

چاپ به روی کالاهای سخت معمولا از طریق فرآیند چاپuv  انجام می‌شود، به طوری که تصویر چاپ شد و بعد خشک می‌شود (جوهر با اشعه ماورا بنفش uv خشک می‌شود) و به زیر لایه می‌چسبد و محصول چاپ شده قابل شستشو، ضد خش است و با تابش نور آفتاب نیز از بین نمی‌رود.

مفهوم چاپ DTF  چیست:

بهتر است اگه با صنعت چاپ آشنای ندارید اول با چاپ DTF  آشنا شوید. ما در مقاله‌ای درباره انواع دستگاه چاپ DTF  توضیح‌هاتی داده شده و پیشنهاد می‌شود که مطالعه کنید. چاپ دی تی اف، چاپ تصاویر به روی فیلم است. به گونه ای که بتوانیم فیلم یا لیبل چاپ شده را به روی سطوح منتقل کنیم که معمولا می‌توان به پارچه منتقل کرد که در چاپ DTF توسط پرس‌های حرارتی انجام می گیرد.

اما چاپ UVDTF  ترکیبی از فرآیندهای UV  و DTF است که بهترین ویژگی هر دو فناوری  را با هم دارد و این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا تصاویر قابل چاپ UV را مستقیما به محصولات سخت خود بچسبانید، به روشی که قبلا بر اساس فناوری فعلی امکان پذیر نبوده است. چاپ uvdtf همان احساس چاپ مستقیم با فناوری جدید و امکان چاپ محصولات بیشتر را برای شما فراهم می‌کند.

بزرگترین مزیت این دستگاه چاپ این است که پس از چاپ طرح مورد نظر، طرح را می‌توانید بدون نیاز به حرارت، آن را به هر سطحی که قابل چسبیدن باشد پیاده سازی کنید.

از مزیت‌های دیگر این فناوری جدید چاپ، این است که شما می‌توانید هر طرحی را  بدون در نظر گرفتن متریال، ابعاد و شکل مورد نظر انتقال و پیاده سازی کرد. به طور مثال این دستگاه می‌تواند بر روی موادی همچون چوب، سرامیک، شیشه و  فلز چاپ کند.

چاپ UV DTF مخصوصاً برای انتقال جوهر یو وی به اشکال و مواد خاصی که برای چاپ مستقیم توسط جوهر یو وی مناسب نیستند، مناسب است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی‌های  جدید طراحی و تولید شده است. استفاده از دو فیلم A و B با هم یکی از تکنولوژی‌های بکار رفته در این دستگاه می‌باشد، در این دستگاه بدون حرارت دادن و تکان دادن پودر ساخته شده است.

دستگاه چاپ لیبل UV DTF:

فناوری جدید چاپ UV DTF به صورت رول، که انتقال سرد لیبل بر روی همه اجناس بدون نیاز به پرس حرارتی است.

دستگاه چاپ UVDTF  دارای 3 هد اپسون است i1600 و یا i3200  مخصوص چاپ uv  که یکی از هد ها چهار رنگ cmyk و یکی دیگر از هد ها جوهر سفید و هد سوم وارنیش یا چسب است. پرینت به روی فیلم A انجام می‌گیرد و جوهر بعد پرینت توسط اشعه فرا بنفش uv خشک می‌شود و چسب لیبل توسط لمینت به فیلم B چسبیده می‌شود و آماده چسباندن به محصولات سخت خواهد شد.

یکی از بزرگترین مزیت های چاپ UV DTF این است که پس از چاپ می‌توان لیبل چاپ شده را بدون نیاز به پرس‌های حرارتی به روی اجسام تنها با دست بچسباند.

ویژگی های چاپگر UV DTF:

  1. مجهز به 6 مخزن جوهر، 4 رنگ جوهر قابل نصب: این ویژگی می‌تواند سایه‌های زیبا را با دقت بالا به بر روی جسم مورد نظر چاپ کند. علاوه بر این، با استفاده از جوهر سفید و شفاف می‌تواند نیازهای مختلف را برآورده کند.
  2. جوهرهای با کارایی بالا برای کاربردهای مختلف: این یک جوهر UV سازگار با محیط زیست با توسعه رنگ عالی و قابلیت تکرار رنگ است. علاوه بر رنگ های روشن و سبک، چسبندگی قوی نیز دارد.
  3. طراحی سازه حرفه‌ای: پوشش کلی چاپگر می‌تواند ایمنی عملیات را بهبود بخشد، چسبندگی گرد و غبار را در فرآیند چاپ کاهش دهد و کیفیت چاپ را تضمین کند.
  4. عملکرد هوشمند: خروجی با کیفیت بالا، عملکرد ساده و کارآمد شامل بسیاری از عملکردهای پیشرفته برای تکمیل کارهای چاپ با کیفیت بالا با عملیات ساده است.

کاربردها:

چاپگر UV DTF با پیشرفت سریع علم و فناوری، پیشرفت بی‌سابقه‌ای را در پردازش و ارائه الگوهای تصویر از خود نشان داده‌ است. به منظور پاسخگویی به خواسته‌های کاربران و رفع نیازهای طراحان، چاپگر تخت UV به مرور زمان ظهور کرده است. از دیگر ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • چاپ مستقیم UV
  • بدون نیاز به فرآیند گرمایش
  • بدون نیاز به فرآیند خشک کردن
  • چسبندگی خوب بر روی سطوح منحنی یا ناهموار

فیلم UV DTF:

فیلم UV DTF با چاپ چند منظوره ایجاد شده توسط کارخانه ORIC مطابقت دارد. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی جدید تولید شده از دو فیلم A و B با هم، بدون حرارت دادن و تکان دادن پودر ساخته شده است. این دستگاه نه تنها می‌تواند بر روی مواد تخت، چوب، سرامیک، شیشه، فلز، اکریلیک و سایر مواد چاپ کند، بلکه می تواند روی آن نیز چاپ کند. اشیاء خم شده و استوانه ای شکل، و یک بافت سه بعدی خوب، ثبات رنگ بالا و مقاومت در برابر خراش اثر چاپی را بیشتر می کند.

ویژگی های جدید پرینتر UVDTF  شرکت اوریک

  • 4 رنگ + رنگ سفید و وارنیش(چسب ) وضوح بیشتری دارند:

این دستگاه دارای 6 مخزن جوهر ، که 4 مخزن برای رنگ های cmyk می‌باشد. این دستگاه با دقتی که دارد می‌تواند سایه‌ها را با دقت بسیار بالا پرینت بگیرید و به اتمام برساند. با استفاده از جوهر سفید و وارنیش شفاف، که قدرت چسبندگی و انعطافی بالایی دارد می‌توان نیازهای مختلفی را بر آورده کرد.

  • چسب و جلوه های سه بعدی بر جسته:

هد های جوهر افشان اپسون به کاربرده شده، می‌تواند با ترکیب جوهر سفید و وارنیش در زمان پرینتر اثر ضربه‌ای شفاف چند لایه و برجسته ایجاد کند و همچنین یکی از شگفت انگیزترین کارهای این پرینتر اثر افکت براق وارنیش و خروجی پرینت مات آن است.

  • جوهرهای با کارایی بالا برای کاربردهای مختلف:

این جوهر uv ، سازگار با محیط زیست می‌باشد که با ادامه ی پرینت به روی فیلم مخصوص و همچنین استاندارد سازی جوهر توسط اشعه ماورا بنفش خشک می‌شود و فرآیند چاپ را تکمیل می‌کند. علاوه بر رنگ های روشن و سبک، چسبندگی بسیار قوی نیز دارد.

مزیت های برجسته چاپ UV DTF:

با داشتن دستگاه UVDTF مسیر شما برای ورود به بازار چاپ لیبل آسان و هموارتر می‌شود و توانایی شما برای چاپ هدایای تبلیغاتی و تولید انواع گیفت‌ها و لیبل‌ها افزایش چشم گیری خواهد داشت.

- اثر چاپ مستقیم UV

- بدون نیاز به پرس‌های حرارتی و فرایند گرمایشی

- بدون نیاز به فرآیند خشک چدن بعد از چاپ

- چسبندگی بسیار قوی به روی سطوح منحنی یا ناهموار

خرید دستگاه چاپگر یو وی دی تی اف (UV DTF) صنعتی

اگر قصد خرید دستگاه UV DTF صنعتی را دارید می‌توانید باکارشناسان‌ ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :

داخلی: 222

شماره شرکت: 91304646-021

شماره تماس: 09335556636

ویدیو های مرتبط دستگاه UV DTF صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *