پرس حرارتی چیست؟

در صنعت چاپ های دیجیتالی ، فرایند چاپ به صورتی است که طرح دلخواه شما ابتدا به روی کاغذ های مخصوص چاپ میشود ، و در مرحله بعد شما به دستگاه پرس حرارتی برای انتقال جوهر به روی محصول نیاز دارید.

کاری که پرس حرارتی انجام میدهد در واقع این است که به صورت یکسان دمای بسیار بالایی را به روی کاغذ و محصول وارد میکند ، که با این کار طرح به روی محصول شما چاپ میشود.
دستگاه پرس حرارتی یکی از الزامات چاپ میباشد. برای مثال شما به روش سابلیمیشن یا به روش دی تی اف(DTF)  میخواهید به روی تیشرت چاپ بزنید. در هر 2 این روش در نهایت شما برای انتقال طرح کاغذ به روی پارچه، نیازمند دستگاه پرس حرارتی خواهید بود . به همین دلیل  این دستگاه یکی از الزامات اصلی چاپ می‌باشد.

پرس حرارتی هیدرولیک 60x40

پرس حرارتی 4 میز هیدرولیک جدیدترین پرس حرارتی ارائه شده شرکت فتوبهمن میباشد. این پرس حرارتی مناسب جهت چاپ به صورت تیراژ بالا میباشد چون دارای 4 میز میباشد که سرعت اپراتو جهت چاپ را بسیار بالا میبرد. دستگاه فوق دارای 4 میز میباشد که حرکت میز ها به صورت اتومات میباشد و حتی خود این امر به دو صورت اتومات و پدالی میباشد.

ویژگی دستگاه پرس حرارتی هیدرولیک 60x40

  • کنترل  دمای دیجیتال
  • تایمر دیجیتال
  • فشار هیدرولیک قابل تنظیم
  • کانتر و یا شمارنده تعداد عملیات پرس
  • پدال پا

امکانات دستگاه پرس حرارتی هیدرولیک 60x40

1-عملیات سوئیچینگ هوشمند ساده است.

حالت خودکار کنترل تک کلیدی: پس از قرار گرفتن میز به زیر پرس بالا عملیات پرس به صورت اتوماتیک با فشار هیدرولیک انجام میگیرد و بعد از اتمام کار پرس به صورت اتومات به بالا می آید و حرکت میز جهت پرس کردن کار جدید در میز بعدو چرخش آن به صورت اتومات انجام میگیرد.و حالت دوم به صورت پدالی میباشدکه در این حالت با فشار دادن پدال ، میز به گردش در می آیدو قسمت زیرین به زیر قسمت پرس حرارتی قرار میگیرد.

 

 

2-فشار پرس هیدرولیک

در این نوع پرس همانند پرس های پنوماتیک (بادی)قسمت پرس به صورت اتوماتیک بالا و پایین میگردد.این دستگاه سروصدای کمی نسبت به پرس های پنوماتیک دارد چون نیاز به پمپ باد ندارد.در این دستگاه میزان فشار را میتوان در هر زمان با توجه به نیاز های مختلف محصولات مختلف تنظیم کرد و فشار آن رامیتوان تا 30 کیلوگرم در سانتی متر مربع رساند.

 

3-قسمت آلمینیوم ریخته گری تصفیه شده

صفحه گرمایشی آلمینیومی که آلمینیوم آن تصفیه شده است و آلیاژ بسیار بالایی دارد در محل قرار گرفتن المنت ها میباشد و صفحه آلمینیومی میتواند گرمای یک نواخت در کل فضای پرس داشته باشد و از سوزاندن پارچه جلوگیری میکند.

مشخصات فنی و تکمیلی

عرض 40*60
ولتاژ کاری 220/380 ولت (در دسترس)
وزن دستگاه 300 کیلوگرم
محدوده دما 0-399 درجه سانتی گراد
محدوده زمان پاسخدهی 0-999 ثانیه
اجزای اصلی موتور،بلبرینگ و ...
امکانات دیگر دستگاه 1-کنترل دمای دیجیتال 2- تایمر دیجیتال 3-فشار هیدرولیک قابل تنظیم 4-کانتر یا شمارنده تعداد عملیات در پرس 5-پدال پا

ویدیوی معرفی و بررسی دستگاه پرس حرارتی هیدرولیک 4 میزه

خرید دستگاه پرس حرارتی هیدرولیک 60*40

جهت مشاوره و خرید دستگاه پرس حرارتی می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :

داخلی: 202،203

شماره شرکت: 91304646-021

شماره تماس: 09101465165

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *