پرینتر اپسون F500

پرینتر اپسون F500 تنها پرینتر عرض 60 می‌باشد که به برخی به آن پلاتر رومیزی هم می‌گویند. این پرینتر اپسون با جزئیات خیلی بالا چاپ را بر روی کاغذ انجام می‌دهد و یکی از بزرگ ترین مزایای این پرینتر عرض بزرگ آن است که به شما این قابلیت را می‌دهد که بتوانید محصولات بیشتر و بزرگ‌تری را در لیست چاپی خود قرار دهید. در این مقاله مزایا و قابلیت های پرینتر اپسون F500 سابلیمیشن را به طور کامل آورده‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید. 

موارد استفاده از پرینتر سابلیمیشن اپسون F500

پرینتر F500 یکی از بهترین تولیدات برند معتبر اسپون به شمار می‌رود، که آن در بسیاری از مشاغل چاپی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر به دنبال دستگاهی با کیفیت بالا جهت چاپ انواع هدایای تبلیغاتی خاصی خود، از جمله لیوان و تیشرت هستید، و یا اگر به دنبال راه اندازی کسب کار خود هستید،‌می‌توانید از این دستگاه چاپ برای چاپ کوسن، تیشرت، لیوان، پد موس و قاب موبایل فرش‌هایی به عرض 60،  تیشرت های سایز بزرگ  استفاده نمایید و انتخاب این دستگاه برای شما عزیزان گزینه مناسب می‌باشد.

سهولت شارژ مجدد و پر کردن مخازن ها در هنگام چاپ یکی از خصوصیات مهم این دستگاه به شمار می‌رود.

قابلیت های پرینتر سابلیمیشن اسپون مدل  F500

سهولت شارژ مجدد و پر کردن مخازن ها در هنگام چاپ یکی از خصوصیات مهم این دستگاه به شمار می‌رود.

دستگاه پرینتر F500 از قابلیت و توانایی بالایی برخوردار می باشد ؛ زیرا به شما این امکان را فراهم کرده است تا سفارشات خود را در زمان کمتر انجام دهید و همچنین با ابزار حسابداری( LFP) , نرم افزار پیشتبان حسابداری اسپون ، از هزینه چاپ ها به صورت دقیق مطلع شوید .

اگر میخواهید در مورد مصرف خود اطلاعات داشته باشید ،و بتوانید یک تحلیل هزینه برای تجارت خود داشته باشید ،این نرم افزار برای شما گزینه مناسب می باشد و همچنین

شرکت اپسون این امکان را برای کاربران محترم فراهم کرده است تا بتوانند جهت استفاده راحت تر از صفحه نمایش لمسی 4٫3 اینچی داشته باشند .

همچنین قابلیت اتصال بیسیم (wi-fi) و تغذیه اتوماتیک کاغذ باعث می شود کار با این دستگاه به آسانی انجام شود.این مدل دستگاه با کیفیت بسیار بالا و همچنین پرکاربرد و ضروری می باشد، و همچنان از محبوبیت بالایی بین طرفداران خود برخوردار است.

این دستگاه با توجه به ظاهری زیبا با لایه ای پوشش برای محافظت در برابر گرد و خاک مجهز شده است .

دستگاه پرینتر sc _500 از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و عملیات چاپ ها را با کیفیت و ظرافت انجام می دهد ، این دستگاه دارای بدنه بسیار محکم طراحی و ساخته شده

است بنابراین برای عملیات مختلف چاپی به کار برده می شود.

اگر شما حجم کاری بالای دارید، پس ما استفاده از این دستگاه را برای شما عزیزان پیشنهاد میکنم . دستگاه پلاتر اسپون یکی از دستگاه های پر قدرت در زمینه های مختلف چاپی

مانند چاپ روی لیوان، پرده و … می‌توانید از آن استفاده کرد.فتوبهمن با تأمین دستگاه و خدمات دستگاه «SureColor SC-F500» شامل (نرم افزار، کاغذ و جوهر) شما را تا پایان تولید چاپ نهایی جهت انتقال بروی متریال های مختلف حمایت می‌کند.

خرید دستگاه پرینتر سابلیمیشن اسپون

همان طور که اشاره کردیم پلاتر اپسون یکی از مصارف صنعتی در عرضه های مختلف چاپی می باشد و دارای امکانات مصارف فنی گسترده می‌باشد.

دستگاه پرینتر سابلیمیشن اسپون مدل (Surecolor SC _F500)

این دستگاه را می توانید به صورت اینترنتی خریداری نمایید و از آن در مشاغل مختلف چاپی تان استفاده نمایید و از آن به صورت یک شغل پر درآمد در تجارت تان استفاده نمایید.

قیمت دستگاه پرینتر سابلیمیشن اپسون

همان طور که اشاره کردیم دستگاه پرینتر سابلیمیشن یک دستگاه چاپ مخصوص است که از آن برای چاپ در ابعاد مختلف استفاده می شود

و همچنین در انتخاب یک دستگاه چاپ با کیفیت باید دقت کامل نمایید .

همان طور که می دانیم قیمت کالا ها ثابت نیستند لیست قیمت پلاتر هر چند روز بروز می‌شود

خرید پرینتر

جهت مشاوره و خرید پرینتر می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :

داخلی: 202،203

شماره شرکت: 91304646-021

شماره تماس: 09101465165

دیدگاهی در مورد “پرینتر اپسون سابلیمیشن F500

  1. اکبر پناه گفت:

    سلام،
    ممنون میشم ابعاد چاپ و قیمت پلاتر اف۵۰۰ رو بفرمائید

    1. photobahman گفت:

      سلام. برای استعلام قیمت در ساعات کاری با شماره قرار داده شده در صفحه تماس بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *