پرینتر اپسون L800

ویژگی های دستگاه پرینتر اپسون L800

مشخصات کلی پرینتر مخصوص چاپ عکس تک کاره سایز چاپ: A4
کاغذ ظرفیت سینی کاغذ: ۱۲۰ برگ
چاپ رنگی -سرعت چاپ رنگی: ۵ برگ در دقیقه – سرعت چاپ سیاه وسفید: ۵.۱ برگ در دقیقه – رزولوشن چاپ: ۵۷۶۰ × ۱۴۴۰ dpi- دارای قابلیت چاپ بر روی CD
سایر مشخصات – نوع کارتریج یا تونر: T6736 – پورت USB 2.0 – شبکه بی سیم Wi-Fi

جهت چاپ عکس

قابلیت چاپ بی سیم از تبلت و گوشی های هوشمند

چاپ با وضوح ۱۴۴۰×۵۷۶۰ dpi

دارای ۶ مخزن جوهر جداگانه (هرکدام۷۰میلی لیتر)

سرعت چاپ ۱۲ ثانیه برای هر عکس ۱۰×۱۵ cm

قابلیت چاپ روی CD و DVD قابل چاپ

سرعت چاپ سیاه و سفید: ۳۷ صفحه در دقیقه

سرعت چاپ رنگی: ۳۸ صفحه در دقیقه

اتصال ازطریق USB 2.0 و Wi-Fi

چاپ تا حداکثر سایز A4 (قابلیت جاپ بدون حاشیه)

سازگار با سیستم عاملهای Windows و Mac

پرینترهای جوهرافشان یکی از تجهیزات لازم در چاپ سابلیمیشن می باشند و استفاده‌های گوناگونی از آنها می‌شود. پرینتر L805 از شرکت اپسون در ابعاد ۵۲۰ × ۵۱۵ × ۶۱۰ میلی‌متر و وزن ۱۴.۸۶ کیلوگرم عرضه می‌شود. چاپ به صورت جوهرافشان و رنگی در وضوح ۵۷۰۶ × ۱۴۴۰ dpi با استفاده از ۹۰ نازل مشکی و ۹۰ نازل رنگی انجام می‌شود. می توانید ۵ برگ در دقیقه را به صورت رنگی یا سیاه و سفید چاپ کنید. برای چاپ عکس در اندازه‌ی ۱۰ × ۱۵ حدود ۱۲ ثانیه زمان لازم است. کاغذهایی با اندازه‌های A4، A5، A6، B4، B5، C6 (Envelope)، DL (Envelope)، No 10 (Envelope)، ۱۰ × ۱۵، ۱۳ × ۱۸ و Legal پشتیبانی می‌شوند. همچنین این پرینتر قابلیت چاپ بر روی «CD» را هم دارد. ولی برای چاپ cd نیاز به رنگ جوهر افشان میباشد .چاپ دورو به صورت دستی انجام می‌شود. ظرفیت سینی کاغذ ۱۰۰ برگ کاغذ استاندارد و ۲۰ برگ Photo Paper است. ظرفیت سینی خروجی ۴۰ برگ است. چاپگر از طریق درگاه USB به یارانه وصل شده با برق شهری تغذیه می‌شود. برق مصرفی دستگاه در حالت چاپ برابر با ۱۳ وات و در حالت Sleep Mode برابر با ۱.۲ وات است. این چاپگر به مخزن جوهر مجهز بوده و می‌توانید با استفاده از بسته‌ جوهر T6736 تانکر جوهر را پر کنید.

اگر قصد خرید دستگاه پرینتر سابلیمیشن را دارید ، مدل های دیگری از این دستگاه موجود می‌باشد که شما میتوانید برای خرید و استعلام قیمت با شماره زیر در تماس باشید.

شماره شرکت:91304646-021

داخلی : 203

شماره تماس:  ۰۹۱۰۱۴۶۵۱۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *