چاپ روی تیشرت

دستگاه چاپ روی تیشرت

امروزه با پیشرفت صنعت مد و پوشاک و به بازار آمدن  انواع مختلف از تیشرت‌ها و لباس‌هایی که با طرح‌های مختلف به فروش می‌رسند که با استفاده از این دستگاه طرح‌های متفاوت روی آن اجرا می‌شود. حتماً برای شما هم پیش آمده که لباس‌ها و تیشرت‌هایی را با طرح‌های چشم نواز ببینید و برایتان سؤال باشد که چطور روی لباس چاپ بزنیم؟

دستگاه چاپ تیشرت یک دستگاه چاپی است که برای چاپ طرح‌ها، نوشته‌ها و تصاویر بر روی تیشرت‌ها و لباس‌های دیگر استفاده می‌شود. این دستگاه ها معمولاً با استفاده از تکنولوژی جوهرافشانی یا حرارتی عمل می‌کنند. اگر شما به دنبال خرید دستگاه هستید، باید به مواردی مانند سرعت چاپ، کیفیت چاپ، هزینه جوهر، هزینه تعمیر و نگهداری و هزینه دستگاه توجه کنید. همچنین باید به یک دستگاه با مشخصات مناسب برای نیازهای شما دست یابید.

در این مقاله در مورد این دستگاه و نحوه خریداری این دستگاه صحبت می‌کنیم و کامل در مورد سؤالات زیر توضیح می‌دهیم.

 

انواع دستگاه چاپ روی تیشرت

یک دستگاه چاپ لباس تیشرت، دستگاهی است که برای چاپ طرح‌ها و تصاویر روی لباس‌های تیشرت استفاده می‌شود. انواع مختلفی از دستگاه‌های چاپ لباس تیشرت وجود دارد که شامل دستگاه‌های حرارتی، دستگاه‌های چاپ صفحه‌ای و چاپ مستقیم بر روی پارچه می‌شوند.

برای چاپ بر روی تیشرت چندین روش وجود دارد. از آنجایی که چاپ تیشرت از چاپ‌هایی است که چندین سال قدمت دارد، روش‌های قدیمی و جدید مختلفی وجود دارد که هر روش 

 مخصوص به خود را دارد. برای مثال، چاپ تیشرت به روش سیلک، دی تی جی، سابلیمیشن، DTF و
هر دستگاه چاپ تیشرت قابلیت‌ها و معایب خود را دارد؛ اما ما در این مقاله قصد داریم دستگاه چاپ به روش سابلیمیشن و به روش DTF را توضیح دهیم.
هر کدام از این دستگاه‌های چاپ خصوصیت خود را داشته که در ادامه کامل توضیح می‌دهیم.

چه دستگاهی برای چاپ تیشرت مناسب است؟

چاپ تیشرت با دستگاه سابلیمیشن:

روش چاپ سابلیمیشن یکی از محبوب‌ترین نوع چاپ است که حجم بسیار عظیمی از تیشرت ها و محصولات چاپی دیگری که می‌بینیم توسط چاپ سابلیمیشن انجام شده است.
در این چاپ، طرح دلخواه شما به طور کامل به خورد تیشرت رفته و هیچ برجستگی باقی نمی‌گذارد.

اگر قصد دارید در مورد چاپ سابلیمیشن تیشرت بدانید شما می‌توانید مقاله سابلیمیشن چیست؟ را مطالعه بفرمایید.

ما این نوع دستگاه را به 2 دسته تقسیم بندی می‌کنیم، دستگاه چاپ تیشرت صنعتی و دستگاه چاپ تیشرت غیر صنعتی

1.دستگاه چاپ روی تیشرت صنعتی سابلیمیشن

زمانی که شما  تعداد سفارشات بالایی دارید و کسب و کار شما بزرگ است یا قصد دارید آن را ارتقا دهید، دستگاه‌های چاپ تیشرت زیر بسیار مناسب برای شما هستند.

دستگاه پلاتر سابلیمیشن‌ (جهت چاپ و پرینت طرح به روی کاغذ سابلییمشن)
دستگاه کلندر ( جهت انتقال جوهر با حرارت بالا به روی پارچه)

—-

2.دستگاه چاپ تیشرت غیر صنعتی سابلیمیشن

زمانی که شما می‌خواهید کسب و کار خود را در منزل یا مغازه خود راه اندازی کنید این دستگاه‌های بر ای شما عالی می‌باشند.
دستگاه چاپ تیشرت غیر صنعتی قطعاً فضای بسیار  کمتری را می‌گیرد و نیازمند فضای کمتری است و از نظر هزینه نیز قیمت پایین دارند.

دستگاه پرینتر سابلییشن (🖨️جهت چاپ و پرینت طرح به روی کاغذ سابلییمشن)
دستگاه پرس حرارتی (جهت انتقال جوهر با حرارت بالا به روی پارچه)

ما دستگاه‌های چاپ تیشرت در روش سابلیمیشن را به شما گفتیم. بنا به میزان هزینه شما و کار مورد نیاز، دستگاه شما نیز قطعاً متفاوت خواهد بود. شما می‌توانید با کلیک کردن به روی نوشته‌های بالا وارد صفحه مخصوص آن شده و نمونه‌های مختلفی از دستگاه‌ها را مشاهده کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید. روی

چه دستگاهی برای چاپ تیشرت های نخی مناسب است؟

برای چاپ تیشرت‌های نخی، معمولاً از دستگاه چاپ مستقیم بر روی پارچه یا همان Direct-to-Garment (DTG) استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها قابلیت چاپ تصاویر پیچیده و جزئیات دقیق را روی تیشرت‌های نخی فراهم می‌کنند. دستگاه‌های DTG مانند پرینترهای رنگی تیشرت عمل می‌کنند و می‌توانند عکس، طرح و متن را مستقیماً بر روی تیشرت‌های نخی چاپ کنند.

چاپ تیشرت با دستگاه دی‌تی‌اف:

دستگاه دی تی اف که برای اولین بار در ایران توسط شرکت فتوبهمن معرفی شد توانایی تولید لیبل های مخصوص جهت چاپ انواع تیشرت های نخی و رنگی ایجاد می‌کند. چاپ دی تی اف مخصوص چاپ پوشاک الیاف نخ و پنبه است. این دستگاه برای لباس‌های رنگ تیره مانند مشکی، سرمه‌ای، زرشکی و … گزینه عالی است. دستگاه دی تی اف بر روی لباس‌های مخملی، لباس‌های نخی، نخ پنبه، شلوارهای جین و … به طور کاملاً استاندار چاپ می‌زنند.

دستگاه چاپ دی تی اف بدون مشکل ساعات زیادی کار می‌کند و از بهترین گزینه‌های چاپ برای چاپ پوشاک مشکی و یا الیاف طبیعی است. (چاپ دی تی اف یکی از محبوب‌ترین روش‌های چاپ است؛ زیرا رنگ پذیری و درخشندگی طرح در تیشرت بسیار عالی است.)

در چاپ دی تی اف بدون محدودیت در طرح و بدون محدودیت در جنس پارچه قابلیت چاپ را داریم.

دستگاه‌های حرارتی با استفاده از حرارت و فشار، طرح را بر روی لباس تیشرت منتقل می‌کنند. طرح ابتدا روی کاغذ انتقال چاپ شده و سپس روی لباس تیشرت قرار داده می‌شود و برای مدت زمان مشخصی با حرارت فشرده می‌شود.

فرایند چاپ دی تی اف چگونه است؟

در چاپ دی تی اف خانگی رنگ سفید جایگزین دو رنگ light cyan / light magenta می‌گردد که در زمان پرینت طرح به روی کاغذهای مخصوص دی تی اف  پرینتر گرفته می‌شود و رنگ سفید به روی 4 رنگ اصلی پاشیده می‌شود.

و در مرحله بعد از پرینت پودر مخصوص روی طرح پرینت شده پاچیده می‌شود با حرارت بالا این پودر باید ذوب شود.

و در مرحله آخر  توسط پرس حرارتی و حرارت بالایی که دارد طرح به روی تیشرت چاپ می‌شود.

اجناس قابل چاپ

دستگاه‌های چاپ تیشرت پیشرفته امروزه قادر به چاپ روی انواع مختلفی از اجناس هستند. برخی از اجناس قابل چاپ توسط دستگاه‌های چاپ تیشرت عبارتند از:

  • تیشرت
  • سویشرت
  • هودی
  • شورت
  • لباس های بچگانه
  • کاغذ سابلیمیشن
  • انواع پارچه

انواع دستگاه های دی‌تی‌اف

چاپ دی تی اف با پریتر خانگی:

برای چاپ دی تی اف به صورت خانگی نیاز به پرینترهای اپسون 6 رنگ است که بیشتر پرینترهای مدل 1410، 1430 و L1800 در ابعاد A3  و مدل‌های T50،P50،L800،L805 در ابعاد A4 به کار گرفته می‌شود که طی فرایندی که فتوبهمن انجام می‌دهد قابلیت چاپ دی تی اف را پیدا می‌کند.

چاپ دی تی اف با دستگاه نیمه صنعتی:

این دستگاه برخلاف دستگاه خانگی که از یک هد استفاده می‌کند، دارای دو هد اِپسون صنعتی مدل XP600  است که یک هد برای رنگ سفید و هد دیگر جهت 4 رنگ (CMYK) به کار برده می‌شود که سرعت بیشتری نسبت به پرینتر خانگی دارد و همچنین این دستگاه دارای خط  کامل پودر پاچ، خشک کن  و رول پیچ است.

چاپ دی تی اف با  دستگاه صنعتی:

پلاتر صنعتي DTF برای کارهای رول تیراژ بالا  مورد استفاده قرار می‌گیرد اين دستگاه داراي دو هد اپسون i3200 که ساخت شرکت اوریک چین است. عرض خروجي چاپ رول دستگاه 60 سانتی متر است. از ویژگی‌های دیگر این دستگاه می‌توان به کیفیت فوق‌العاده و ماندگاری بالای چاپ به روی تیشرت اشاره کرد.

 ———-

دستگاه‌های دی تی اف (DTF) مختص چاپ پارچه‌های نخ پنبه، مشکی و انواع پارچه‌های نخی است.
شما با خرید این دستگاه از شرکت فتوبهمن از پروفایل سازی، نصب و آموزش‌های رایگان برخوردار می‌شوید.

قیمت دستگاه چاپ روی تیشرت

همه ما می‌دانیم دستگاه چاپ روی تیشرت یا همان DTF دستگاهی جذاب و بروز برای سفارشات چاپ روی تیشرت است.

شرکت فتوبهمن اولین شرکت واردکننده دستگاه چاپ روی تیشرت در ایران و دستگاه دی تی اف در تهران است و بهترین‌ها را تا به امروز ارائه داده است.

امروزه با پیشرفت در صنعت چاپ روش‌های قدیمی به کنار رفته و رویه DTF جای آن را گرفته است.

قیمت دستگاه چاپ روی تیشرت یا همان دستگاه DTF که به چاپ لیزری هم معروف است شامل دستگاه چاپ به همراه دستگاه پودر پاش و دستگاه پرس حرارتی خواهد بود.

برای دریافت آخرین قیمت دستگاه چاپ روی تیشرت و خرید دستگاه لطفاً با ما تماس بگیرید.

ارزان ترین دستگاه چاپ تیشرت ؟

جهت جواب دادن به این سؤال که ارزان‌ترین دستگاه چاپ روی تیشرت چه است باید  گفت که شما می‌توانید با قیمت بسیار پایین و سرمایه کم کسب و کار خود را به راحتی راه اندازی کنید.

شما می‌توانید دستگاه‌های خانگی، سابلیمیشن یا دی تی اف را خریداری کنید و بدون نیاز به فضای زیاد، در خانه یا مغازه خود شروع به کار کنید.

سوالات متداول

بیشترین سوالات شما

همان طور که در بالاتر نیز گفت شد، اگر شما کار تیراژ داشته باشید و تعداد سفارشات شما خیلی بالا باشد، شما باید از دستگاه‌های صنعتی پلاتر استفاده کنید که چه برای چاپ سابلیمیشن و چه برای چاپ DTF این دستگاه موجود است.

چاپ DTF نیز مانند چاپ‌های دیگر یک فرایند مشخص دارد  و نیاز است که یک سری نکات و تجربیات را در این راه بدانید. تکنسین‌های حرفه ای شرکت فتوبهمن برای مشتریانی که دستگاه DTF می‌خرند به طور کامل فرایند کار را توضیح خواهند داد و کار را به مشتریان یاد می‌دهند.

همچنین فتوبهمن تمامی نکات لازم برای چاپ DTF با دستگاه پرینتر خانگی را در مقاله آموزش چاپ DTF آورده است که شما می‌توانید به طور کاملاً رایگان 👌 نکات مربوطه را یاد بگیرید.

دستگاه‌های پرینتر خانگی قطعاً قیمت بسیار مناسبی دارند و شما می‌توانید با کمترین هزینه ممکن کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنید و با پرینتر خانگی بر روی تیشرت به سایزهای A4  و A3 چاپ بزنید.

ویدیوهای مرتبط

خرید دستگاه چاپ روی تیشرت از فتوبهمن

فتوبهمن با بیش از 15 سال سابقه در صنعت چاپ، از قدرتمندترین صنایع فروش ملزومات چاپ و خدمات چاپی است. فتوبهمن با شرایط ویژه و ایده عالی نظیر آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، گارانتی دستگاه و … را برای خریداران محترم فراهم کرده که این امر فتوبهمن را بهترین گزینه برای خرید ملزومات چاپ تبدیل کرده است.
فتوبهمن تولید کننده و وارد کننده انواع دستگاه‌های چاپ است که به خوبی نیاز خرید دستگاه چاپ را برای مشتریان برطرف کرده است.

شمراه تماس کارشناس فروش دستگاه های کلندر، پلاتر سابلمیشن و چاپگر DTF
اگر قصد خرید دستگاه صنعتی را دارید می‌توانید باکارشناسان‌ ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :

داخلی: 222

شماره شرکت: 91304646-021

شماره تماس: 09335556636

کارشناس فروش دستگاه های پرس حرارتی و پرینتر های خانگی 

شماره تماس :

داخلی: 203

شماره شرکت: 91304646-021

شماره تماس: 09101465165

اگر پیشنهاد یا نظری دارید آن را به ما راسال کیند

نظرات مشتریان

طبق تجربیاتی که داشته‌ایم دستگاه چاپ سابلیمیشن فتوبهمن بهترین گزینه برای انواع چاپ روی تیشرت است که توصیه می‌کنیم از این شرکت که سابقه زیادی حوزه واردات و فروش دستگاه‌های چاپ دارند کمک بگیرید. ما که چند سالی هست از دستگاه چاپ تیشرت استفاده می‌کنیم رضایت کامل داریم.
شایان باربد
شایان باربد
سلام - طی تماس تلفنی که با شرکت داشتم راهنمایی‌های لازم جهت خرید دستگاه چاپ تیشرت گرفتم و تصمیم گرفتیم تا با شرکت فتوبهمن همکاری داشته باشیم و 3 دستگاه جهت کارآفرینی خریداری کردیم.
آرشام اکبری
پس از سفارش دستگاه که برای چاپ تیشرت هایی که سفارش می گیریم دادیم، آموزش هایی را به صورت رایگان در اختیارمان قرار دادند که به سادگی توانستیم کار با دستگاه dtf را یاد بگیریم و سفارشات چاپ روی تیشرت را مجدد از سر بگیریم.
صمد ترابی
صمد ترابی
با توجه به سفارشات تیراژ بالا که داشتیم دستگاه صنعتی چاپ دی تی اف را از شرکت فتوبهمن سفارش دادیم که از ویژگی های مثبت این دستگاه می توان به ماندگاری بالای چاپی که دارد اشاره کرد که رضایت مشتریان جلب شده است.
رضا سهرابیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *