مینی دستگاه پرس حرارتی قابل حمل  در سایز 25 در 28 است. مینی دستگاه پرس از نوع حرارتی است که به عنوان یکی از محصولات جدید به بازار عرضه شده است. این مینی پرس محصول چین است و از ولتاژ 110v/220v پشتیبانی می‌کند. وزن این محصول 5 کیلوگرم است و از ویژگی‌های مثبت این محصول استفاده آسان و راحت از آن است. از اجرای اصلی می‌توان به پایه جهت گذاشتم صفحه پرس بر روی آن اشاره کرد که بسیار با کیفیت ساخته شده‌اند تا خروجی با کیفیت بالا ارائه دهد.

معرفی و نحوه کارکرد

برند AUPLEX بیش از 17 سال است که بر روی محصولات انتقال حرارت همانند مینی پرس حرارتی تمرکز دارد. این مدل یک دستگاه با پرس گرم است که طرح‌های دلخواه را تیشرت، کوسن و تقریباً هر پارچه دیگری چاپ کرد. برای شروع کار نیاز به تنظیمات زیادی و پیچیده‌ای ندارد. به دلیل سبک طراحی، وزن بسیار کم و اندازه‌ای که دارد، گزینه‌ای ایده آل و بسیار مناسب جهت پروژه‌های خانگی و در خانه است.

برای استفاده از این مینی پرس کافی است دما را تنظیم کنید و یک دقیقه منتظر بمانید. سپس زمان مورد نیاز برای فشار دادن را انتخاب کنید و آن را در بالای انتقال خود قرار دهید. صفحه را به پایین فشار دهید و وقتی زمان تمام شد، صدای بوق می‌آید که به شما اطلاع می‌دهد که کار پرس شما تمام شده است. انتقال شما باید به درستی در جایش ثابت شود تا بتوانید بارها و بارها کالای خود را بدون جدا شدن بشویید.

همچنین دارای کنترل دما و تایمر دقیق است، بنابراین می‌دانید چه مدت باید فشار دهید.

دستگاه پرس پرتابل چیست؟

دستگاه پرس پرتابل برای سابلیمیشن یک دستگاه کوچک و قابل حمل است که برای چاپ سابلیمیشن طراحی شده است. این دستگاه برای چاپ روی انواع موادی مانند تیشرت، کیف و غیره ایده آل است. این دستگاه با استفاده از حرارت و فشار، طرح را روی جسم منتقل می کند. اندازه کوچک دستگاه، حمل و نقل و ذخیره سازی آسان را فراهم می کند و به عنوان یک گزینه عالی برای افرادی که فضای محدودی دارند، مناسب است.

این دستگاه پرس پرتابل به طور معمول توسط افرادی استفاده می‌شود که می‌خواهند لباس‌ها، کیف‌ها و سایر محصولات را با طرح خود سفارشی کنند. همچنین توسط کسب و کارهای کوچکی که در چاپ سفارشی، مانند کسانی که هدیه‌های شخصی‌سازی شده یا محصولات تبلیغاتی را ایجاد می‌کنند، استفاده می‌شود.

دستگاه پرس حرارتی کوچک استفاده آسانی دارد و همراه با دستورالعمل برای راه‌اندازی و عملکرد دستگاه در جعبه قرار دارد. برای اطمینان از انتقال صحیح طرح و استفاده ایمن از پرس پرتابل، مهم است که دستورالعمل‌ها را با دقت دنبال کنید.

 
دستگاه مینی پرس حرارتی 25*28 پرتابل

ویژگی های مینی پرس حرارتی 28*25

  • خانگی و امکان جابجایی راحت و حمل آسان
  • استفاده بسیار آسان و بدون تنظیمات پیچیده.
  • درای دکمه تنظیم دما
  • قیمت مقرون به صرفه
  • فوق العاده برای چاپ دی تی اف (DTF)

ویدیو مرتبط با مینی پرس حرارتی

خرید دستگاه مینی پرس حرارتی 28*25

جهت مشاوره و خرید دستگاه مینی پرس حرارتی می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :

داخلی: 202،203

شماره شرکت: 91304646-021

شماره تماس: 09101465165

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *