روتختی

روتختی یکی از آن محصولاتی است که با طرح های بسیار گوناگون در بازار به فروش میرسد و جزو محصولات پر طرفدار میباشد که هم قشر کودکان و نوجوانان و هم قشر بزرگسالان را در بر میگیرد.در این مقاله قصد داریم نحوه چاپ روتختی و فرایند تولید این محصول را توضیح دهیم. اینکه برای چاپ روتختی به چه ملزوماتی نیاز دارید و مزایای داشتن دستگاه چاپ روتختی همگی در این مقاله آورده شده است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

روتختی

دستگاه های مورد نیاز چاپ روتختی

تولید روتختی چاپی

روتختی

رفتن به رختخواب احتمالاً میتواند یکی از بهترین قسمت های روز باشد و با این حال روتختی های شخصی سازی شده‌ای را تصور کنید که این رو حتی بهتر هم میکند.

با یک چاپ زیبا و ماهرانه  عکس های دلخواه شما صبح و شب زنده میمانند. شما میتوانید برای چاپ روتختی عکس‌ها یا نقش های الهام‌بخشی را انتخاب کنید که شما را خوشحال می‌کند تا بتوانید قبل از خواب استرس خود را کاهش دهید. این مورد، پس از یک روز سخت طولانی که نیاز به استراحت دارید میتوانید بسیارعالی باشد.

دستگاه چاپ روتختی

هر شرکتی که کار چاپ محصولاتی با متراژ بالا مثل  چاپ پرده، روتختی و چاپ پارچه در متراژ بالا  و … را دارد نیازمند دستگاه های چاپ بزرگ و حرفه‌ای میباشد. در مواردی که شرکت یا فرد، قصد دارد محصولاتی مثل ، لباس ، لیوان ، کیف  و … را در متراژ پایین چاپ کند یک پرینتر خانگی به خوبی میتواند پاسخگوی آن باشد.

در اینجا مروری بر مهم ترین نکات و اطلاعات در مورد دستگاه چاپ روتختی میکنیم.

فرآیندهای چاپ روتختی و ماشین آلات چاپ پارچه

یک دستگاه چاپ پارچه، سفارش مورد نظر را به روشی کاملاً متفاوت با آنچه در گذشته امکان پذیربوده است، چاپ می کند. یک دستگاه چاپ پارچه (پلاتر) به رایانه متصل است تا نه تنها بتواند فایل های چاپی را در اختیار بگیرد، بلکه می تواند هدایت و کنترلشان کند. دستگاه های چاپ دیجیتال پارچه به طور خودکار کار می کنند و بسته به راپورت(تکرارشونده) چاپی مورد نظر، تصاویر چاپی متنوعی را ارائه می دهند. جوهری که توسط دستگاه چاپ پارچه بر روی پارچه اعمال می شود، در حین چاپ به عمق الیاف نفوذ می کند و ظاهری جذاب و منحصر به فرد را برای مدت زمان طولانی تضمین می کند.

مهمترین و پرکاربردترین فرآیندهای چاپ پارچه به شرح زیر است:

یک فرایند کلی در چاپ پارچه سابلیمیشن  وجود دارد که به این ترتیب میباشد که ابتدا طرح دلخواه شما توسط دستگاه پلاتر بر روی کاغذ مخصوص سابلیمیشن قرار میگیرد. این کاغذ ها که طرح بر روی آن ها چاپ شده است را به (اصطلاح) پلات گفته میشود.

در مرحله بعد، پلات ها توسط دستگاه کلندر(دستگاه ترانسفر پارچه) ، بر روی پارچه چاپ میشوند.

این فراید به طور کلی برای چاپ پارچه سابلیمیشن میباشد.

چاپ روتختی نیز دقیقا همین فرایند را طی میکند.

در نتیجه دستگاه های چاپ روتختی  شامل دستگاه پلاتر و دستگاه کلندر میباشند.

نکته ای که وجود دار این است که دستگاه پلاتر و دستگاه کلندر انواع مختلفی دارند که بسته به هزینه و نوع استفاده متغییر میباشد. شما میتوانید با کلیک بر روی نوشته های نارنجی رنگ به صفحه پلاتر ها یا کلندر ها وارد شوید.

توضیحات ویدیویی کلندر و پلاتر

خرید دستگاه چاپ روتختی

جهت مشاوره با کارشناسان ما و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با دستگاه های چاپ روتختی میتوانید با شماره 09335556636  یا با داخلی 222 تماس حاصل فرمایید.(شماره شرکت : 91304646021)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *