هِد دستگاه اِپسون

در این مقاله فرایند تولید هد های دستگاه اپسون آورده شده است که قطعا میتواند برای کسانی که دستگاه دارند خیلی جالب و مفید واقع شود.  شما میتوانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و اطلاعات خود را در مورد هد های دستگاه اپسون ارتقا دهید.

هِد اپسون چه کاری انجام میدهد؟

مهم ترین کار را در دستگاه پلاتررا هِد آن انجام میدهد. در پلاترهای سابلیمیشن اگر هد وجود نداشته باشد، دستگاه اصلا نمیتواند هیچ چاپی انجام دهد. هِد دستگاه کاری که انجام میدهد این است که فرمان میدهد که هر طرح نیازمند چه رنگی است، و باید چه رنگی به روی کاغذ پاچیده شود یعنی دستور رنگ به روی کاغذ بیاید را قطعه هِد انجام میدهد.

ویژگی هد اپسون i3200

از سال  2020 هد های اپسون i3200  در حال تولید شدنند. در این هد ها شرکت اپسون کیفیت رنگ را بالا برده است و در صورتی که از جوهر استاندارد در دستگاه پلاتر خود استفاده شود،  با هد های اپسون i3200 چاپ با کیفیت تری را خواهید داشت. 
یکی از بزرگ ترین مشکلات و معضل های دستگاه های چاپ گرفتگی هد میباشد که در این سری از هد های اپسون روی این مشکل به خوبی کار شده است .

فرایند تولید هد های اِپسون

در اینجا با یک ویدیوی کامل برای شما آورده شده است که از 0 تا 100 چگونه هد های شرکت اِپسون ساخته میشود.

تعمیر هد های اپسون

همچنین اگر شما دارای دستگاه سابلیمیشن هستید و قصد  دارید هد دستگاهتان تعمیر شود و یا اینکه قصد خرید هد جدید دارید میتوانید به مقاله زیر مراجعه کنید.

تعمیرات دستگاه‌های سابلیمیشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *