دستگاه-لیوان-زن-مین

این دستگاه مینی چاپ لیوان یکی از جدید ترین دستگاه های چاپ لیوان فتوبهمن میباشد که شما میتوانید در این صفحه مشخصات فنی و عکس های این دستگاه را مشاهده بفرمایید. این دستگاه به دلیل اندازه کوچک ترش نسبت به دستگاه های دگیر چاپ لیوان و راحتی در استفاده، طرفدران زیادی پیدا کرده است. این دستگاه pbpress است و تولیدی شرکت فتوبهمن میباشد که از بدنه صنعتی و کیفیت خوبی برخوردار است.در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

مشخصات فنی مینی دستگاه چاپ لیوان pbpress

دستگاه چاپ لیوان

خرید مینی دستگاه چاپ لیوان

شرکت فتوبهمن واردکننده و فروشنده انواع دستگاه ها و ملزومات چاپ میباشد. انواع دستگاه های پرس حرارتی در شرکت فتوبهمن با 1 سال گارانتی رایگان به فروش میرسد. در شرکت فتوبهمن تمامی دستگاه ها و ملزومات چاپ ابتدا توسط تکنسین ها و کارشناسان حرفه ای خود مورد تست و استفاده قرار میگیرند و بعد اقدام به فروش قرار میگرند. در نتیجه شما میتوانید با اطمینان کامل خرید دستگاه مینی چاپ لیوان و دیگر ملزومات چاپ خود را به شرکت فتوبهمن بسپارید.
لازم به ذکر است که شرکت فتوبهمن تمامی آموزش های لازم برای وارد شدن در صنعت چاپ را به صورت کاملا رایگان داخل سایت خود قرار داده تا شما بدون مشکل بتوانید در این صنعت کسب درآمد کنید.

خرید دستگاه چاپ لیوان

شماره کارشناس فروش دستگاه چاپ لیوان  و پرس های حرارتی
شماره تماس:09101465165


داخلی:203

شماره شرکت :91304646-021

اگر پیشنهاد یا نظری دارید آن را به ما راسال کیند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *