پرس حرارتی سابلیمیشن 38*38

پرس حرارتی ابعاد 38*38 نیمه اتومات یکی از پرس های حرارتی مورد استفاده در چاپ سابلیمیشن جهت چاپ سطوح صاف می‌باشد که از طریق انتقال حرارت و فشار کار چاپ سابلیمیشن را انجام می‌دهد.

این دستگاه قابلیت چاپ تا ابعاد 38*38 سانتی متر که کمی کوچک تر از ابعاد کاغذ A3 می‌باشد را دارا است. دستگاه پرس حرارتی 38*38 دارای درب بازشونده خودکار مگنتی می‌باشد که توسط تنظیماتی که بر روی بدنه دستگاه وجود دارد با تنظیم زمان این دستور را به دستگاه می‌دهد که با اتمام زمان چاپ، دسته به صورت اتومات باز شود. نیروی محرکه این دستگاه با فشار جک می‌باشد.

این دستگاه دارای دکمه اضطراری در نزدیک ترین قسمت پرس می‌باشد که در زمان لازم بتوان ارتباط پرس را قطع کرده و دسته باز شود.

مشخصات فنی دستگاه 38*38 نیمه اتومات

مدلشش کاره 38*38
قدرت1600 وات
ولتاژ220 ولت
برق15 آمپر
محدوده زمانی999 ثانیه
وزن ناخالص 40 کیلوگرم

 

آشنایی بیشتر با جزییات دستگاه پرس 38*38

  1. دستگاه فوق دارای صفحه پرس 38 در 38 سانتی متر است که همانطور در تصویر میبینید با روکش تفلون نسوز و نچسب روکش شده است.
  2. صفحه زیر کشویی این پرس کمک میکند تا هنگام قرار دادن محصولات قابل چاپ روی میز کار از یک منطقه بدون گرما استفاده شود و ایمنی بیشتری داشته باشد.
  3. بدنه کاملا صنعتی و استفاده از المنت های ریخته گری شده به شما این امکان را میدهد که گرمای کاملا یکنواختی در تمام سطح پرس داشته باشید.
  4. این دستگاه قابلیت تنظیم ارتفاع توسط پیچی که بر روی دستگاه وجود دارد میباشد که میتوان انواع اجسام سابلیمیشن را با این دستگاه به چاپ رساند.
  5. صفحه نمایش ال سی دی تنظیمات دستگاه دارای عملکرد نمایش و کنترل دقیق دما شمارش زمان خودکار , زنگ هشدار ,تنظیم دما و همچنین شمارنده تعداد دفعات پرس میباشد.
  6. دستگاه فوق با برند pbpress برند اختصاصی شرکت فتوبهمن میباشد که با داشن این دستگاه از 12 ماه گارانتی و خدمات دائمی شرکت فتوبهمن بهره مند خواهید شد.

 

این پرس حرارتی pbpress مدل تنظیم فشار از مرکز پرس می‌باشد و همچنین دارای عملکرد ازاد سازی خودکار (مغناطیسی) است به این معنی که پرس حرارتی با اتمام زمان صفحه را بطور خودکار ازاد میکند.

[ultimate_info_banner banner_desc

خرید دستگاه پرس حرارتی سایز 38*38

جهت مشاوره و خرید دستگاه پرس حرارتی می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :

داخلی: 202،203

شماره شرکت: 91304646-021

شماره تماس: 09101465165

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *