مواد خام سابلیمیشن:

در این صفحه در مورد چاپ سابلیمیشن و تمامی مواد خامی که شما برای چاپ سابلیمیشن نیاز دارید آورده شده است. در این صفحه هم محصولات مختلف سابلیمیشن که قابلیت چاپ بر روی آن‌ها وجد دارد آورده شده و هم مواد اصلی مورد نیاز که می‌توان آن‌ها را ملزومات اصلی چاپ دانست نیز به طور کامل در این صفحه آورده شده. اگر در چاپ سابلیمیشن کار می‌کنید و یا به این صنعت علاقه‌مند هستید این صفحه می‌تواند برای شما مفید باشد. تا ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

چاپ سابلیمیشن چیست؟

چاپ سابلیمیشن یک نوع چاپ دیجیتال است که به جرعت می‌توان گفت امروزه این چاپ اگر محبوب‌ترین نوع چاپ بر روی مواد خام نباشد، یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین چاپ در این صنعت است.
چاپ سابلیمیشن قابلیت چاپ بروی روی طیف وسیعی از اجسام را دارد که از مواردی که می‌توان به آن اشاره داشت، چاپ بر روی تیشرت، پارچه، لیوان، بشقاب، پازل، انواع MDF، جاسوئیچی، کیف و بسیاری از محصولات دیگر…
چاپ سابلیمیشن به نحوی است که جوهر را به خورد محصول چاپ می‌کند و این باعث می‌شود که با شست و شو و یا دیگر عوامل به هیچ وجه رنگ رفتگی نداشته باشیم.

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر مقاله سابلیمیشن چیست را مطالعه کنید.

ملزومات چاپ سابلیمیشن

برای چاپ سابلیمیشن 2 ملزومات که در اینجا آن را توضیح  می‌دهیم.

جوهر سابلیمیشن

جوهر سابلیمیشن: جوهر سابلیمیشن یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای داشتن یک چاپ با کیفیت در چاپ سابلیمیشن است. غلظت و کیفیت جوهر باعث می‌شود چاپی زنده‌تر و حتی ماندگارتر داشته باشید. همچنین این محصول بر عمر هِدهای دستگاه نیز می‌تواند تأثیر مستقیم داشته باشد.

از آنجایی که کاغذ سابلیمیشن دارای سطحی براق و صاف است، جوهر سابلیمیشن باید دارای قابلیت چسبندگی بالا بر روی این سطح باشد. همچنین، باید دارای رنگ‌های زنده و جذابی باشد تا تصاویر با کیفیت و واضحی ایجاد شوند.

جوهر سابلیمیشن

کاغذ سابلیمیشن

کاغذ سابلیمیشن: کاغذ سابلیمیشن تنوع زیادی دارد و خرید آن بستگی به آن دارد که شما چه محصولی را می‌خواهید چاپ بزنید. همان طور که میدانید جوهر سابلیمیشن باید ابتدا روی کاغذ سابلیمیشن چاپ شود و با حرارت بالا جوهر پرینت شده کاغذ به روی محصول ترانسفر می‌شود. به همین دلیل استفاده از یک کاغذ مناسب نقش بسیار مهمی را در داشتن یک چاپ با کیفیت ایفا می‌کند. استفاده از کاغذ نامناسب می‌تواند حتی کار شما را کمرنگ و بی‌کیفیت کند.

نقش کاغذ سابلیمیشن در چاپ، به دلیل ویژگی‌های خاص آن، بسیار مهم است. این کاغذ به خوبی در ایجاد رنگ‌های زنده و جذاب کمک می‌کند و تصاویر به صورت واضح و با جزئیات دقیق چاپ می‌شوند. به علاوه، کاغذ سابلیمیشن دارای ضخامت و وزن مناسبی است که باعث می‌شود تصاویر چاپ شده بر روی آن به صورت پایدار و با دوام باشند.

کاغذ سابلیمیشن،کاغذ رول سابلیمیشن،فروش کاغذ رول سابلیمیشن

مواد خام سابلیمیشن

نکته‌ای که در مرود چاپ سابلیمیشن و مواد خام سابلیمیشن وجود دارد، این است که اگر یک جنس با کیفیت و خوب را بخواهید چاپ بزنید، باید حتماً مواد خامی که استفاده می‌کند دارای مواد کوتینگ باشد. (مواد کوتینگ، چیزی است که بر روی اجسام زده می‌شود تا هنگام چاپ طرح به خوبی بر روی جنس چاپ شود و به خورد محصول برود).
شرکت فتوبهمن که خود واردکننده و فروشنده انواع ملزومات چاپ است، خود مواد خام سابلیمیشن را کوتینگ کرده و از اجناسی که به فروش می‌رساند اطمینان حاصل می‌کند.

فتوبهمن

انواع محصولات خام سابلیمیشن

همان طور که در بالا گفته شد مواد خام سابلیمیشن بسیار گسترده می‌باشند و چندین و چند قلم جنس را  دربرمی‌گیرند. که در اینجا تعدادی از محبوب‌ترین مواد خام سابلیمیشن را نمایش می‌دهیم:

انواع لیوان سابلیمیشن

انواع فرش سابلیمیشن

موس پد سابلیمیشن

انواع کیف سابلیمیشن

انواع پازل سابلیمیشن

انواع ساعت سابلیمیشن

انواع کاشی سابلیمیشن

انواع بشقاب سابلیمیشن

انواع جا کلیدی

انواع پوشاک سابلیمیشن

انواع لوازم جانبی

انواع لوح سابلیمیشن

انواع کوسن خام سابلیمیشن

انواع لوازم التحریر سابلیمیشن

انواع پرچم سابلیمیشن

خرید دستگاه چاپ سابلیمیشن

جهت خرید دستگاه چاپ سابلیمیشن میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : 09101465165

داخلی 203  شماره شرکت: 91304646-021

خرید کاغذ و جوهر سابلیمیشن

جهت خرید کاغذ و جوهر سابلیمیشن میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : 09906010086

داخلی 212  شماره شرکت: 91304646-021

خرید مواد خام سابلیمیشن

جهت خرید مواد خام سابلیمیشن میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : 09023003201

داخلی 205،206،207  شماره شرکت: 91304646-021