دستگاه مینی پرس حرارتی یک دستگاه انتقال دهنده حرارت میباشد که یک گزینه عالی برای چاپ طرح های کوچک بر روی تیشرت است. این دستگاه به دلیل اندازه کوچکی که دارد و قابلیت حمل عالی اش نه تنها برای کسانی که در عرصه چاپ در حال فعالیت هستند جذاب است بلکه برای مردم عادی نیز میتوان بسیار کاربردی و مفید باشد.
در ادامه این مقاله مشخصات دقیق مینی پرس حرارتی ، مزایا و  کاربرد های آن را توضیح خواهیم داد. در ادامه با ما همراه باشید.

مینی پرس حرارتی چیست؟

مینی پرس حرارتی، ابزاری کوچک و قدرتمند است که برای چاپ DTF استفاده می‌شود. با قابلیت تولید حدودا 10 تا 50 عدد در روز، این دستگاه ایده‌آل برای کاربرانی است که به دنبال یک راه حل کارآمد برای چاپ DTF هستند.

ولتاژ قابل تنظیم به 220 یا 110 ویژگی دیگری است که مینی پرس حرارتی را به یک گزینه انعطاف پذیر برای کاربران می‌کند. با این دستگاه، می‌توان به راحتی بر روی سر آستین و پشت یقه لباس‌ها چاپ DTF انجام داد.

همچنین، با گارانتی 6 ماهه و خدمات پس از فروش به مدت 3 سال، کاربران می‌توانند با آرامش بیشتری از این دستگاه استفاده کنند و به بهترین نتیجه رسیده، چاپ‌های با کیفیت و با دوامی را بدست آورند.

ویدیو مرتبط با مینی پرس حرارتی

خرید دستگاه مینی پرس حرارتی

جهت مشاوره و خرید دستگاه مینی پرس حرارتی می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :

داخلی: 202،203

شماره شرکت: 91304646-021

شماره تماس: 09101465165

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *