پرس های حرارتی چند کاره

پرس حرارتی

پرس حرارتی 5 کاره 38* 28

دارای شش قالب شامل :

دوسایز لیوان (۶oz , 11oz)

دوسایز بشقاب

قالب کلاه

پرس سطح صاف

پرس حرارتی 5 کاره 50* 40

دارای شش قالب شامل :

دوسایز لیوان (۶oz , 11oz)

دوسایز بشقاب

قالب کلاه

پرس سطح صاف

پرس حرارتی 50*40 (چهار کاره)

دارای ۴ قالب

دارای مگنت و جک

باز شدن اتوماتیک

مناسب برای چاپ تا سایز A3

پرس حرارتی

پرس حرارتی یکی از ملزومات اصلی چاپ میباشد که قطعا اگر در صنعت چاپ کار میکنید یا به این صنعت علاقه‌مند باشید، اسم آن را شنیده اید. در این مقاله به طور کامل به انواع پرس های حرارتی را آورده ایم و توضیح داده ایم که پرس حرارتی چیست؟ و چرا به آن نیاز خواهید داشت؟در ادامه با ما همراه باشید.

پرس حرارتی چیست؟

پرس حرارتی دستگاهی است که با وارد کردن دمای بالا♨️، حرارت را به طور همزمان به پارچه یا جسم انتقال داده و باعث چاپ شدن طرح به روی کار میشود.
در چاپ هایی مثل سابلیمیشن یا چاپ DTF فرایند به این صورت است که چاپ در 2 مرحله صورت میگیرد. در مرحله اول طرح توسط دستگاه چاپ ، به روی کاغذ چاپ شده و در مرحله بعد توسط دستگاه پرس حرارتی این کاغذ های طرح دار، به روی  پارچه چاپ میشوند.👚

در نتیجه پرس حرارتی یا همان هیت پرس برای چاپ شدن طرح به روی پارچه الزامی است و بدون وارد شدن دمای بالا به پارچه ، چاپ برای شما امکان پذیر نمیباشد.
همچنین اگر شما میخواهید در مورد چاپ سابلیمیشن و یا چاپ  DTF بیشتر بدانید میتوانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

سابلیمیشن چیست؟      

DTF چیست؟

انواع پرس حرارتی و ملزومات آن

دستگاه پرس حرارتی انواع گوناگونی دارد که اینکه کدام دستگاه مناسب برای شما میباشد، بستگی به نیاز شما و کاری که میخواهید انجام دهید دارد. انواع دستگاه پرس حرارتی اعم از پرس های حرارتی نیمه اتومات ، پرس های حرارتی اتومات، پرس های حرارتی دستی ، پرس حرارتی چند کاره، دستگاه چاپ لیوان  و دستگاه پیکسل زن در شرکت فتوبهمن موجود میباشد.
تمامی پرس های حرارتی یک وظیفه و یک کار را انجام میدهد منتهی ابعاد و طریقه استفاده آن ها متفاوت میباشد.
در ادامه این مقاله تمامی پرس های حرارتی به طور کامل آورده شده است.

خرید دستگاه پرس حرارتی از فتوبهمن

انواع دستگاه پرس حرارتی پرس حرارتی هیدرولیک پرس های حرارتی نیمه اتومات پرس حرارتی کوچک پرس های حرارتی چرخشی پرس های حرارتی دستی ثابت پرس های حرارتی پنوماتیک پرس های حرارتی چند کاره دستگاه چاپ لیوان دستگاه پیکسل زن ملزومات پیکسل زن

شرکت فتوبهمن واردکننده و فروشنده انواع دستگاه ها و ملزومات چاپ میباشد. انواع دستگاه های پرس حرارتی در شرکت فتوبهمن با 1 سال گارانتی رایگان به فروش میرسد. در شرکت فتوبهمن تمامی دستگاه ها و ملزومات چاپ ابتدا توسط تکنسین ها و کارشناسان حرفه ای خود مرود تست و استفاده قرار میگیرند و بعد اقدام به فروش قرار میگرند. در نتیجه شما میتوانید با اطمینان کامل خرید دستگاه پرس حرارتی و دیگر ملزومات چاپ خود را به شرکت فتوبهمن بسپارید.
لازم به ذکر است که شرکت فتوبهمن تمامی آموزش های لازم برای وارد شدن در صنعت چاپ را به صورت کاملا رایگان داخل سایت خود قرار داده تا شما بدون مشکل بتوانید در این صنعت کسب درآمد کنید.

سوالات متداول

بیشترین سوالات شما

یکی از سوالاتی که عموما مشتریان از ما میپرسند این است که تفاوت دستگاه نیمه اتومات با دستگاه پرس حرارتی ساده در چیست؟ برای جواب به این سوال باید گفت که دستگاه های نیمه اتومات دارای مگنت هستن و پس از به پایان رسیدن زمان پرس، به طور خودکار بالا میپرند و دستگاه باز میشود. این امر در دستگاه های پرس حرارتی ساده موجود نیست و چه بستن و چه باز کردن پرس به صورت دستی باید انجام شود.

دستگاه های چند کاره فتوبهمن در 2 ابعاد 40 در 50  و درابعاد 28 در 38 موجود میباشد.
نمونه دستگاه ها را میتوانید در بالا مشاهاده کنید.

خرید دستگاه پرس حرارتی

جهت مشاوره و خرید دستگاه پرس حرارتی می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :

داخلی: 202،203

شماره شرکت: 91304646-021

شماره تماس: 09101465165

ویدیو های پرطرفدار

اگر پیشنهاد یا نظری دارید آن را به ما راسال کیند