دستگاه مینی کلندر چاپ روبان عرض 60

دستگاه کلندر چاپ روبان یک دستگاه صنعتی است که برای چاپ روبان‌های مختلف استفاده می‌شود. این دستگاه قادر است روبان‌ها را با الگوها و طرح‌های مختلف چاپ کند، به طوری که می‌توانید طرح‌ها، لوگوها، نوشته‌ها، شماره‌ها و سایر الگوها را روی روبان تولید کنید.

کلندر چیست؟

دستگاه کلندر یک دستگاه انتقال‌دهنده حرارت است که عمده کار آن با ایجاد فشار نمد و حرارت سیلندر باعث انتقال رنگ به روی پارچه می‌شود.

روش کار دستگاه کلندر به این صورت است که کلندر دارای سیلندر غلتکی حاوی روغن است و المنت‌ها باعث داغ شدن روغن و انتقال حرارت یکنواخت سیلندر می‌شوند.

نمد وظیفه ایجاد فشار را انجام می‌دهد و به دور سیلندر می‌چرخد. حرارت سیلندر و فشار نمد باعث تعمیر و انتقال رنگ از روی کاغذ به روی پارچه می‌شود.

کاربرد های دستگاه مینی کلندر چاپ روبان چیست؟

استفاده از دستگاه کلندر چاپ روبان در بسیاری از مشاغل خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از مشاغلی که می‌توان با استفاده از این دستگاه راه‌اندازی کرد، عبارتند از:

  1. تولید روبان‌های تبلیغاتی: با استفاده از دستگاه کلندر چاپ روبان می‌توانید روبان‌های تبلیغاتی با طرح‌ها و لوگوهای خاص تولید کنید. این روبان‌ها می‌توانند در تبلیغات محلی، هدایای تبلیغاتی و بسته‌بندی‌های خاص مورد استفاده قرار بگیرند.
  2. تولید روبان‌های مجالس و مراسم: با استفاده از این دستگاه می‌توانید روبان‌های زیبا و منحصر به فرد برای مجالس و مراسم تولید کنید. این روبان‌ها می‌توانند برای تزئین هدایا، تزئین تورت و کیک، تزئین دکوراسیون میز و صندلی‌ها و سایر موارد مورد استفاده قرار بگیرند.
  3. تولید روبان‌های هدیه و تزئینی: با استفاده از دستگاه کلندر چاپ روبان می‌توانید روبان‌های هدیه با طرح‌ها و نوشته‌های خاص تولید کنید. این روبان‌ها می‌توانند برای بسته‌بندی هدایا، تزئین بسته‌های هدیه و تزئین محصولات دست‌ساز مورد استفاده قرار بگیرند.
  4. تولید روبان‌های لوگوی شرکت: با استفاده از این دستگاه می‌توانید روبان‌های با لوگو و نام شرکت تولید کنید. این روبان‌ها می‌توانند در بسته‌بندی محصولات شرکت، تزئین نمایشگاه‌ها و رویدادهای شرکتی مورد استفاده قرار بگیرند.

دستگاه کلندر با نام دیگر دستگاه ترانسفر چاپ پارچه نیز نامیده می‌شود. همان طور که از اسمش پیداست این دستگاه وظیفه انتقال یا ترانسفر بر روی پارچه را دارد.

دستگاه کلندر چاپ پارچه جهت چاپ روتختی، رومبلی، پرده، روسری، چاپ تیشرت، چاپ روبالشی، چاپ رومیزی و … بسیار مناسب است.

طرح جدید دستگاه انتقال حرارت روبان سابلیمیشن

این دستگاه انتقال سابلیمیشن می‌تواند الگوهای رنگی چاپ شده را بر روی روبان که می‌تواند از جنس پنبه، کنف و الیاف شیمیایی را انتقال دهد.

ویژگی های طرح جدید انتقال حرارت روبان سابلیمیشن

توضیحات تکمیلی

1- سیستم ضد انفجار: تکنولوژی گردش و هدایت گرمای روغن به جهت جلوگیری از انفجار دستگاه

2- در هنگام خاموشی اضطراری، نمد و غلتک را میتوان از هم جداکرد.

3- روکش کروم در غلتک که مقاوم در برابر سایش، ضد چسبندگی و انتقال عالی گرما می باشد

4- کلندر قابلیت چاپ دو طرفه بر روی روبان را دارد.

مینی کلندر چاپ روبان عرض 60 قطر سیلندر 21 و 42

اگر قصد خرید دستگاه ترنسفر چاپ روبان (کلندر روبان) را دارید میتوانید باکارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :

داخلی: 222

شماره شرکت: 91304646-021

شماره تماس: 09335556636

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *