پلاتر سابلیمیشن 8 هد چاپ پارچه عرض 2.20

کارایی عالی، قابل اعتماد و دقیق با چاپگر سری ORIC و GRANDO شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه تولید خود را به حداکثر برسانید و در عین حال کیفیت چاپ شما کاهش پیدا نمی‌کند و هزینه‌ها این پلاتر بسیار پایین بوده و هزینه تمام شده هر چاپ، کسب و کار شما را از رقبا متمایز می‌کند و به حداقل برسانید. این پلاترها کاربردهای گسترده در صنعت پوشاک، پارچه‌ها، دکوراسیون منزل، کیف‌های برزنتی، تقویت کننده، روروک مخصوص بچه‌ها، پرچم ها، وسایل نساجی و غیره دارد.

این اطلاعات مربوط به چاپگرهای سری ORIC و GRANDO است که به صورت انحصاری در ایران، عراق، افغانستان و سایر کشورها توسط شرکت فتوبهمن عرضه می‌شود.

با مبنای فناوری پیشرفته و ویژگی‌های منحصر به فرد، پلاتر سابلیمیشن هشت هد عرض 2.20  یک ابزار قدرتمند و کارآمد برای چاپ حرارتی می‌باشد. این دستگاه با 8 هد، می‌تواند سرعت بالا و کیفیت بی‌نظیری  فراهم آورد. امکان استفاده از رنگ‌های CMYK (شش رنگ یا هشت رنگ اختیاری) و کنترل دقیق بر روی محیط چاپ، این دستگاه را به یک گزینه حرفه‌ای برای صنعت چاپ تبدیل می‌کند.

در طراحی و ساخت این دستگاه، از تکنولوژی های مدرن و کیفیت بالا استفاده شده است. سیستم هد پرینت i3200-A1 با ویژگی‌های برتر خود از جمله دقت بالا، سرعت چاپ بی‌نظیر و انعطاف پذیری در استفاده از رنگ‌های آبی مایع، این دستگاه را به یک گزینه مناسب برای انواع کاربردهای چاپی در صنایع مختلف تبدیل کرده است.

همچنین، امکاناتی همچون قابلیت استفاده از کارتریج‌های جوهری مخصوص با کیفیت سابلیمیشن، سیستم خودکار تامین جوهر و خشک کن هوایی خارجی اتصال دار، این دستگاه را به یک ابزار کامل و کارآمد برای تولید چاپ حرارتی تبدیل کرده است.

با توجه به مشخصات فنی و امکانات قدرتمند، پلاتر سابلیمیشن 8 هد عرض 2.20 یک گزینه ایده‌آل برای تولید کنندگان و کاربران حرفه‌ای در حوزه چاپ حرارتی و سابلیمیشن می‌باشد.

غلتک شفت انبساط جمع و رها می شود تا از دریافت مواد پایدارتر و یکنواخت تر اطمینان حاصل شود.

سیستم رول لاستیکی قابل تنظیم مستقل به طور موثر مشکل ناهمواری رسانه در فرآیند چاپ را حل می کند.

پلت فرم هوا کانال عمودی، سطح کاغذ را صاف تر می کند.

 

سنسور برد مادون قرمز

سروو موتور با کیفیت بالا با پایداری خوب و عمر طولانی.

با تیر عریض و ضخیم شده، موتور خطی + رمزگذار مغناطیسی، پایدارتر در چاپ با سرعت بالا.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *