[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

چاپ پارچه

در دنیای امروزی مد و پوشاک از جایگاه ویژه ای بین مردم برخوردار است. بسیاری از افراد به البسه خود اهمیت زیادی می دهند و همیشه به دنبال طرح ها و نقش های شیک و خاص هستند. اما از طرفی هزینه های خرید لباس زیاد است که باعث شود لباس مورد نظر را با طرح دلخواه خود خریداری کنید. همچنین امکان دارد که آن طرح مورد نظر خود را پیدا نکنید. اما چاره کار چیست؟ چگونه می توان طرح دلخواه خود را روی لباس خود قرار داد؟ چاپ پارچه فعالیتی است که می تواند به شما در رسیدن به طرح مورد نظر کمک کند. چاپ پارچه در جاهای زیادی استفاده می شود و فقط مختص البسه نیست. ممکن است بخواهید یک طرح زیبا روی روتختی خود بزنید، یا به دنبال طرحی شگفت انگیز برای پرده اتاق خود هستید. از طرفی در پی یک طرح جدید و مد روز برای شال و روسری خود هستید و از طرح های قدیمی خسته شده‌اید. در تمامی این موارد شما نیازمند خدمات چاپ پارچه هستید.

در چاپ پارچه کیفیت حرف اول را میزند.

از این رو با توجه به اینکه مراکز زیادی برای این کار وجود دارد، اما باید به دنبال مرکزی باشید که علاوه بر کیفیت فوق العاده، قیمت مقرون به صرفه ای نیز داشته باشد. با استفاده از این مرکز می توانید انواع طرح ها و نقش های خود را در رنگ های مختلف روی پارچه پیاده کنید. نکته حائز اهمیت این است که هیچ محدودیتی در چاپ طرح پارچه ندارید و می توانید هر طرحی که میخواهید را روی انواع پارچه ها انتقال دهید.
از مزیت های چاپ پارچه به روش سابلیمیشن، کیفیت بالا و ماندگاری طولانی مدت آن است.
همانطور که در بالا اشاره کردیم، ممکن است طرح و نقش مورد نظر خود را پیدا نکنید. حال با چاپ پارچه دیگر محدودیتی از این بابت وجود ندارد. با این روش با سلیقه خود، طرح موردنظر را پیدا کرده و روی پارچه به چاپ برسانید. برای داشتن این مزایا لازم است تا به مراکز خوب مراجعه کنید. مرکزی که از تیم مجرب و متخصص بهره می برد و می تواند طرح های شما را با همان کیفیت مطلوب به چاپ برساند.
فتوبهمن با بهره مندی از دستگاه های مدرن و استفاده از متدهای روز دنیا گزینه ایده آلی برای چاپ طرح های جدید و دلخواه مشتریان می باشد.
[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_raw_html]JTNDZGl2JTIwaWQlM0QlMjI1NDIxNzg0MTQ4MyUyMiUzRSUzQ3NjcmlwdCUyMHR5cGUlM0QlMjJ0ZXh0JTJGSmF2YVNjcmlwdCUyMiUyMHNyYyUzRCUyMmh0dHBzJTNBJTJGJTJGd3d3LmFwYXJhdC5jb20lMkZlbWJlZCUyRjUwRjN0JTNGZGF0YSU1QnJuZGRpdiU1RCUzRDU0MjE3ODQxNDgzJTI2ZGF0YSU1QnJlc3BvbnNpdmUlNUQlM0R5ZXMlMjIlM0UlM0MlMkZzY3JpcHQlM0UlM0MlMkZkaXYlM0U=[/vc_raw_html][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_raw_html]JTNDZGl2JTIwaWQlM0QlMjI2MDA0NDM3NDY3NCUyMiUzRSUzQ3NjcmlwdCUyMHR5cGUlM0QlMjJ0ZXh0JTJGSmF2YVNjcmlwdCUyMiUyMHNyYyUzRCUyMmh0dHBzJTNBJTJGJTJGd3d3LmFwYXJhdC5jb20lMkZlbWJlZCUyRnFReEdaJTNGZGF0YSU1QnJuZGRpdiU1RCUzRDYwMDQ0Mzc0Njc0JTI2ZGF0YSU1QnJlc3BvbnNpdmUlNUQlM0R5ZXMlMjIlM0UlM0MlMkZzY3JpcHQlM0UlM0MlMkZkaXYlM0U=[/vc_raw_html][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

چاپ پارچه سابلیمیشن در سال 2021:

برای چاپ طرح روی پارچه روش های مختلفی وجود دارد. اما اکثر مراکز و کارگاه های چاپ از روش چاپ سابلیمیشن استفاده می کنند. این روش که به روش چاپ غیر مستقیم تصعیدی نیز شناخته می شود، علت راحتی در استفاده و مزایایی که دارد به روش محبوبی برای چاپ پارچه تبدیل شده است.

این روش از 3 مرحله تشکیل شده است:

⦁ در ابتدا باید طرح مورد نظر خود را با استفاده از کامپیوتر بکشید. ⦁ طرحی که با کامپیوتر کشیدید را روی کاغذ مخصوص سابلیمیشن و با استفاده از جوهر سابلیمیشن، پرینت بگیرید. ⦁ در انتها با استفاده از دستگاه چاپ پارچه،‌ با بکارگیری حرارت و فشار مناسب طرح را روی پارچه موردنظر منتقل کنید. چاپ پارچه سابلیمشن از محبوبیت بالایی برخوردار است. این روش شامل طرح های متنوع می باشد و می تواند روی پارچه هایی با جنس های گوناگون طرح را پیاده کند. به عبارتی می توان گفت که چاپ سابلیمیشن محدودیتی در طرح و جنس پارچه ندارد. علاوه بر پارچه، می توان با این روش،‌ طرح های گوناگونی را روی لیوان، بشقاب و یا حتی چرم مصنوعی نیز پیاده کرد. به طور کلی می توان چاپ سابلیمیشن را یک روش بسیار پرکاربرد دانست.
همچنین این روش ماندگاری بالایی دارد. به طوری که با شست و شو یا قرار گرفتن پارچه زیر نور آفتاب، طرح روی آن پاک نمی شود.
همچنین بافت پارچه پس از اینکه طرح روی آن منتقل شد دچار آسیب نشده و همانند روز اول دارای ثبات خواهد بود. علاوه بر این هزینه چاپ سابلیمیشن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. از طرفی سرعت کار و چاپ طرح نیز با این روش افزایش می یابد. با ترکیب این دو ویژگی میفهمیم که چاپ سابلیمیشن باعث افزایش سوددهی شده و می توان طرح های زیادی را در مدت زمان کوتاهی به چاپ رساند. چندین عامل یه به عبارت بهتر چندی پارامتر وجود دارد که در کیفیت طرح هایی که به استفاده از روش سابلیمیشن به چاپ میرسانید موثر است. به عنوان مثال باید پرینتر و دستگاه پرس شما از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا طرح به خوبی روی پارچه منتقل شود. در کنار آن کیفیت پارچه به همراه جوهر و کاغذی که استفاده می شود از عوامل تاثیر گذار در کیفیت چاپ سابلیمیشن می باشد. مجموعه فتوبهمن این با بکارگیری از روش چاپ سابلیمیشن، می تواند طرح های شما را در مدت زمانی کوتاه و با کیفیتی عالی به شما تحویل دهد. این را هم در نظر داشته باشید که هزینه بسیار مناسبی برای شما به همراه خواهد داشت. در این مجموعه خدمات چاپ پارچه به صورت تیراژ و محاسبه و متراژی انجام می شود.[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_raw_html]JTNDZGl2JTIwaWQlM0QlMjIyMTUyNzkyNTgxMyUyMiUzRSUzQ3NjcmlwdCUyMHR5cGUlM0QlMjJ0ZXh0JTJGSmF2YVNjcmlwdCUyMiUyMHNyYyUzRCUyMmh0dHBzJTNBJTJGJTJGd3d3LmFwYXJhdC5jb20lMkZlbWJlZCUyRm9RZHdSJTNGZGF0YSU1QnJuZGRpdiU1RCUzRDIxNTI3OTI1ODEzJTI2ZGF0YSU1QnJlc3BvbnNpdmUlNUQlM0R5ZXMlMjIlM0UlM0MlMkZzY3JpcHQlM0UlM0MlMkZkaXYlM0U=[/vc_raw_html][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_raw_html]JTNDZGl2JTIwaWQlM0QlMjIyODg4NjExNzAxNyUyMiUzRSUzQ3NjcmlwdCUyMHR5cGUlM0QlMjJ0ZXh0JTJGSmF2YVNjcmlwdCUyMiUyMHNyYyUzRCUyMmh0dHBzJTNBJTJGJTJGd3d3LmFwYXJhdC5jb20lMkZlbWJlZCUyRmlKMFFQJTNGZGF0YSU1QnJuZGRpdiU1RCUzRDI4ODg2MTE3MDE3JTI2ZGF0YSU1QnJlc3BvbnNpdmUlNUQlM0R5ZXMlMjIlM0UlM0MlMkZzY3JpcHQlM0UlM0MlMkZkaXYlM0U=[/vc_raw_html][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

خدمات چاپ پارچه

اگر شما به دنبال یک شرکت برای خدمات چاپ پارچه خود هستید  میتوانید در سایت پی‌بی‌چاپ خدمات چاپ خود را انتخاب کنید و به راحتی ثبت سفارش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *