پرس حرارتی پنوماتیک 60x40

از آنجایی که پرس حرارتی یکی از مایحتاج اصلی چاپ میباشد ، داشتن یک پرس حرارتی با کیفیت و خوب بسیار مهم است. در این مقاله قصد داریم به بررسی پرس حرارتی پنوماتیک 60×40  که یکی از دستگاه های پر طرفدار فتوبهمن میباشد ، بپردازیم. تا ادامه مقاله با ما همراه باشید.

پرس حرارتی چیست؟

در صنعت چاپ های دیجیتالی ، فرایند چاپ به صورتی است که طرح دلخواه شما ابتدا به روی کاغذ های مخصوص چاپ میشود ، و در مرحله بعد شما به دستگاه پرس حرارتی برای انتقال جوهر به روی محصول نیاز دارید.

کاری که پرس حرارتی انجام میدهد در واقع این است که به صورت یکسان دمای بسیار بالایی را به روی کاغذ و محصول وارد میکند ، که با این کار طرح به روی محصول شما چاپ میشود.
دستگاه پرس حرارتی یکی از الزامات چاپ میباشد. برای مثال شما به روش سابلیمیشن یا به روش دی تی اف(DTF)  میخواهید به روی تیشرت چاپ بزنید. در هر 2 این روش در نهایت شما برای انتقال طرح کاغذ به روی پارچه، نیازمند دستگاه پرس حرارتی خواهید بود . به همین دلیل  این دستگاه یکی از الزامات اصلی چاپ می‌باشد.

ویژگی دستگاه پرس حرارتی پنوماتیک 60x40

  • در هنگام اتمام چاپ به صورت اتوماتیک دستگاه بالا میاید
  • سرعت بخشیدن به فرایند پرس کردن
  • آسانی در انجام کار
  • عالی برای کارگاه های کوچک و مشاغل اینترنتی
  • دارای صفحه نمایش لمسی برای کنترل دما و زمان
  • چاپ تا اندازه (60×40) بزرگ تر از A3 

ویدیوی مرتبط

در این ویدیو به طورکامل درباره دستگاه پرس حرارتی پنوماتیک 60×40  توضیح داده شده، و ویژگی ها و معرفی کامل را میتوانید از این ویدیو تماشا کنید.

خرید دستگاه پرس حرارتی پنوماتیک 60x40

جهت مشاوره و خرید دستگاه پرس حرارتی می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :

داخلی: 202،203

شماره شرکت: 91304646-021

شماره تماس: 09101465165

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *