در این مقاله به طور کامل توضیح خواهیم داد که پرس حرارتی چیست ؟ و برای چه کاری استفاده خواهد شد و اگر قصد شروع کار با این دستگاه را داشته باشید چه نوع دستگاهی برای شما بهتر است. همچنین در انتهای این مقاله خواهیم گفت که چطور این دستگاه را خریداری کنید. پس اگر میخواهید در مورد پرس های حرارتی بیشتر بدانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست:

دستگاه پرس حرارتی چیست و چه کاربردی دارد؟
محبوب ترین دستگاه پرس حرارتی
بهترین دستگاه پرس حرارتی برای شروع کار
بهترین دستگاه پرس حرارتی صنعتی

دستگاه پرس حرارتی چیست؟

دستگاه پرس حرارتی ، وسیله ای است که در صنعت چاپ استفاده میشود تا طرح  را بر روی اجسام چاپ کند. پرس حرارتی با حرارت بالایی که دارد باعث میشود به خوبی طرح به خورد جسم برود. دمای بالای این دستگاه به طور همزمان به تمام نقاط جسم وارد شده و این باعث میشود که نتیجه چاپ کاملا یکدست و تمیز باشد.
برای مثال چاپ تیشرت را تصور کنید ، برای چاپ طرح بر روی تیشرت ابتدا باید طرح شما توسط دستگاه های پرینتر یا پلاتر  بر روی کاغذ مخصوص چاپ شود، پس از اینکه طرح شما روی کاغذ های مخصوص چاپ شد حالا نوبت به این است که با دستگاه پرس حرارتی این طرح را بر روی تیشرت چاپ بزنیم.
کاغذ شما بر روی تیشرت قرار گرفته و روی پرس حرارتی قرار داده میشود. دما و زمان مشخص به دستگاه داده میشود و شاستی شروع زده میشود. 
کاری که این دستگاه میکند این است که دمای 200 درجه سانتی گراد را به طور یکسان به تمام تیشرت پخش میکند و پس از چند ثانیه ، طرح بر روی تیشرت چاپ شده است.

پرس های حرارتی انواع مختلفی دارند که رو اجسام مختلف قابلیت چاپ را دارند. برای مثال از چند نوع پرس های حرارتی مختلف را برایتان مثال میزینم:
پرس حرارتی لیوان، پرس حرارتی چاپ تیشرت، پرس حرارتی پیکسل زن و …

نمونه پرس حرارتی

محبوب ترین دستگاه پرس حرارتی

یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین پرس های حرارتی که فتوبهمن میتواند آن را به شما پیشنهاد کند ، پرس حرارتی همه کار  یا ( پرس حرارتی 7 کاره) هسش. این دستگاه نه تنها شامل پرس حرارتی تخت که دستگاه چاپ تیشرت هست می‌باشد ، بلکه دارای دستگاه چاپ لیوان و فنجان ، کلاه، خودکار، بشاقب کوچک و بشقاب بزرگ می‌باشد. یعنی با تهیه کردن این پکیج شما میتوانید 7 محصول مختلف را چاپ میزنید و قطعا این دستگاه میتونه بسیار بصرفه و پرکاربرد باشه.

این دستگاه برای افرادی که میخواهند در کسب و کار خود تنوع دهند بسیار مناسب می‌باشد چون شما با دستگاه پرس 7 کاره ، میتوانید محصولات مختلف را چاپ بزنید و تنوع و درآمد خود را افزایش دهید.

جهت خرید دستگاه بر روی  دکمه زیر کلیک کنید:

پرس حرارتی

بهترین پرس حرارتی برای شروع کار

پرس حرارتی 23 در 30

دستگاه پرس حرارتی 23×30 چرخشی ، مخصوص پرس سطح صاف می‌باشد. هر محصول سطح صافی را شما میتوانید با این دستگاه چاپ بزنید.

با این پرس حرارتی شما میتوانید بر روی تیشرت ، فرش های کوچک ، پازل، کیف ها زنانه مخصوص چاپ، جا مدادی های مخصوص و … میتوانید چاپ بزنید.
مهم ترین و محبوب ترین محصول برای این پرس تیشرت می‌باشد که این دستگاه تا سایز A4 را در برمیگرد.

این دستگاه برای افرادی که میخواهند در خانه یا مغازه خود کسب و کار خود را راه اندازی  کنند بسیار مناسب می باشد.
زیرا این دستگاه هم جای بسیار کمی را اشغال میکند و هم هزینه مناسبی دارد و هم به راحتی قابلی جابه جاییست.

جهت خرید دستگاه بر روی  دکمه زیر کلیک کنید:

بهترین دستگاه پرس حرارتی صنعتی

دستگاه پرس حرارتی 100×80 برقی یک دستگاه صنعتی محسوب میشود که از نظر اندازه بزرگ خیلی بزرگ تر از پرس های حرارتی رومیزی می باشد و به همین جهت شما میتوانید تعداد محصولات بیشتری را برای چاپ بر زیر دستگاه قرار دهید و سرعت کار خود را چندین برابر کنید. از طرفی به دلیل بزرگ بودن این دستگاه این بار شما میتوانید فرش های بزرگ را چاپ بزنید.
از نکات قابل توجه دیگر این دستگاه میتوان به اتومات بودن پرس اشاره داشت. یعنی شما وقتی محصولات خود را در کشوی این دستگاه قرار میدهید به طور خودکار پرس بسته شده و بعد از تمام شدن تایم، دستگاه خودش اتوماتیک بالا میایید و انجام پروسه پرس را بسیار آسان میکند.

این دستگاه برای کسانی که کارگاه دارند و یا تعداد کار بالایی دارند فوق‌العاده می‌باشد.

پرس حرارتی پنوماتیک برقی

بسته به کار و نیاز شما ، پرس حرارتی که باید تهیه کنید ، متفاوت خواهد بود. در بالا 3 پرس حرارتی که برای افراد مختلف و مناسب بود را توضیح دادیم. همچینین شما میتوانید اگر به دنبال پرس حرارتی دیگری هستید و میخواهید بیشتر از درمورد پرس های حرارتی بدانید شما میتوانید بر روی دکمه زیر کلیک کرده و وارد صفحه پرس های حرارتی شوید. در این صفحه تمامی پرس های حرارتی فتوبهمن وجود دارد و شما میتوانید به راحتی ، روی دستگاه مرود نظر کلیک کرده و مشخصات آن را در صفحه باز شده ببنید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

صفحه تمام پرس های حرارتی

شماره کاشناس فروش پرس حرارتی فتوبهمن: 09101465165
داخلی 203 -شماره شرکت:91304646-021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *