پرینتر اپسون L1250

پرینتر اپسون EcoTank L1250 به شما امکان می‌دهد تا عملکرد چاپ عالی را تجربه کنید و عکس‌های با کیفیت عالی را تولید کنید. با مصرف کم‌ترین جوهر، این پرینتر با توان چاپ بالا تا ۴,۵۰۰ صفحه برای سیاه و سفید و ۷,۵۰۰ صفحه برای رنگی، هزینه چاپ را کاهش می‌دهد. با استفاده از شیشه‌های قیمت مناسب جوهر با نازل‌های مشخص، اکنون می‌توانید از اپسون EcoTank برای تکمیل خالی کردن بدون نشت لذت ببرید. این پرینترهای کوچک همچنین در هر فضایی جا می‌شوند و دارای اتصال بی‌سیم می‌باشند که به شما اجازه می‌دهد از دستگاه‌های هوشمند چاپ کنید.

برنامه Epson Smart Panel را به دستگاه همراه خود دانلود کنید و به راحتی وظایف چاپ و تنظیمات پرینتر خود را مدیریت کنید، این ویژگی به خصوص برای پرینترهایی که دارای پنل نیستند، بسیار مفید است. این راه‌حل چاپ ارزان قیمت و ایده‌آل آنچه که کسب و کار شما نیاز دارد. امروز یکی را بخرید.

تعداد بالایی از صفحات چاپ: ۴,۵۰۰ صفحه (سیاه و سفید) و ۷,۵۰۰ صفحه (رنگ) گارانتی ۲ ساله یا ۳۰,۰۰۰ صفحه، کهکارگری زیاد یا ۳۰,۰۰۰ صفحه، هر کدام زودتر اتصال Wi-Fi و Wi-Fi Direct راه‌اندازی بدون دنگل از طریق پنل هوشمند اپسون چاپ بدون حاشیه (تا ۴R) قدرت گرمایی بدون حرارت اپسون

خرید پرینتر

جهت مشاوره و خرید پرینتر می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :

داخلی: 202،203

شماره شرکت: 91304646-021

شماره تماس: 09101465165

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *