توضیحات کامل ویدیوی چاپ سابلیمیشن یا دی تی اف

در این جا برای شما به طور کامل نکات ریز و مهم هر دو چاپ آورده شده است. شما میتوانید ویدیو را تماشا کرده و جواب بسیاری از سوالات خود را پیدا کنید.

چاپ دی تی اف یا چاپ سابلیمیشن؟

در صنعت چاپ ، چاپ های مختلفی وجود دارد که هر یکی مزایا و معایب خود را دارند، ما در این مقاله قصد داریم از بهترین و پرطرفدار ترین چاپ های حال حاضر که چاپ دی تی اف و چاپ سابلیمیشن میباشد را برای شما توضیح دهیم که هریک برای چه نوع چاپی مناسب میباشند و کدام نوع چاپ برای شما بهتر است.
در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

برای اینکه بتوانیم چاپ های دی تی اف و سابلیمیشن را با همدیگر مقایسه کنیم، ابتدا توضیحی مختصرا خواهیم داد که هر یک برای چاپ چه فرایندی را طی میکنن و برای چه محصولاتی مفید هستند.

چاپ دی تی اف چیست؟

چاپ دی تی اف (DTF)  یکی از زیرمجموعه های چاپ دیجیتال میباشد که امروزه در صنعت چاپ محبوبیت زیادی را کسب کرده و این محبوبیت روز به روز در حال افزایش است.
چاپ دی تی اف دارای رنگ پذیری و درخشندگی عالی میباشد، که این امر باعث پرطفدار بودن این نوع چاپ میباشد.
برای چاپ دی تی اف نیازمند 5 ملزومات اصلی میباشید که در زیر برای شما آورده شده:

اگر میخواهید درمورد چاپ دی تی اف بیشتر بدانید شما میتوانید روی نوشته نارنجی رنگ پایین کلیک کنید و وارد مقاله چاپ دی تی اف شوید. در این مقاله به طور کامل نحوه چاپ دی تی اف را توضیح داده ایم.

چاپ دی تی اف (DTF)

چاپ سابلیمیشن چیست؟

به جرعت میتوان گفت چاپ سابلیمیشن از بهترین روش چاپ روی اجسام میباشد. این نوع چاپ نیز یک چاپ دیجیتال میباشد و که توانایی چاپ روی طیف وسیعی از اجسام از جمله کیف، فرش ، تیشرت، ام دی اف، لیوان  و … را دارد.

در اینجا ما بیشر بر روی قسمت چاپ تیشرت سابلیمیشن تمرکز میکینم. 

در مقاله زیر درمورد چاپ سابلیمیشن به طور کامل توضیح داده شده است، شما میتوانید با کلیک بر روی نوشته نارنجی رنگ وارد مقاله سابلیمیشن شوید.

چاپ سابلیمیشن 

چاپ DTF بهتر است یا سابلیمیشن؟

برای چاپ  روی تیشرت از هر دو روش دی تی اف و سابلیمیشن میتوانید استفاده کنید. حال سوالی که معمولا پرسیده میشود این است که کدام چاپ بهتر است؟ دی تی اف یا سابلیمشن؟
برای جواب دادن به این سوال میتوان گفت که هر دو روش .
انتخاب روش چاپ به این بستگی دار که شما از چه پارچه ای میخواهید استفاده کنید و رنگ تیشرت شما چه رنگی میباشد.
در روش سابلیمیشن ، چاپ شما به خورده پارچه میرود و هیچ برجستگی نمیماند، این چاپ بسیار مناسب برای تیشرت های اسپان و مواد دار میباشد. رنگ تیشرت نیز مهم است که در این روش روشن باشد.
روش دی تی اف همان طور که بالا تر توضیح دادیم ، دارای درخشندگی عالی است و این روش چاپ بسیار مناسب برای تیشرت های نخی و نخی پنبه و شلوار لی و … میباشد.

در نتیجه اگر تیشرت شما سفید است و دارای مواد اسپان ، و میخواهید چاپ شما به خورده پارچه برود، چاپ سابلیمیشن /  و اگر تیشرت شما رنگی تیره دارد و دارای جنس نخی است، و قصد دارین چاپی براق بر روی تیشرت داشته باشید چاپ دی تی اف فوق العاده برای اینکار میباشد.

خرید پرینتر چاپ سابلیمیشن و دی تی اف

جهت خرید دستگاه چاپ سابلیمیشن و یا دی تی اف میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : 09101465165

داخلی 203  شماره شرکت: 91304646-021

خرید کاغذ و جوهر سابلیمیشن و دی تی اف

جهت خرید کاغذ و جوهر سابلیمیشن و دی تی اف میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : 09906010086

داخلی 212  شماره شرکت: 91304646-021

خرید مواد خام سابلیمیشن

جهت خرید مواد خام سابلیمیشن و دی تی اف میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : 09023003201

داخلی 205،206،207  شماره شرکت: 91304646-021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *